ABC Data: 1,5 mld zł przychodów po pierwszej połowie 2012 r.

W pierwszym półroczu sprzedaż wzrosła o 23%. Na rynku polskim ABC Data odnotowała wzrost o 25%.

W II kwartale 2012 roku przychody wzrosły o 30%. Wzrosty to efekt m.in. wzrostu sprzedaży elektroniki użytkowej i urządzeń mobilnych, a także eksportu. Własna marka materiałów eksploatacyjnych Colorovo, wprowadzona rok temu, zaczęła już na siebie zarabiać i należy do najlepiej sprzedających się w ABC Data. Sprzedaż rentownych produktów, ograniczanie kosztów ma służyć wypracowaniu wyższych marż, które stanowią priorytet zarządu dystrybutora. Dlatego spółka będzie mocniej promować usługi Value+ , działu uruchomionego w kwietniu br. Jego zadaniem jest świadczenie usług z zakresu sprzętu IT, oprogramowania oraz szkoleń i konsultingu.

Spółka podwoiła sprzedaż w krajach nadbałtyckich. Na tych rynkach utrzymuje wysokie marże. ABC Data jest obecna bezpośrednio na siedmiu rynkach zagranicznych. Ósmym będą Węgry, trwa przygotowanie do rozpoczęcia działalności w tym kraju. W kręgu zainteresowania są kraje z regionu CEE, które należą do Unii Europejskiej.

Zobacz również:

  • Asseco Poland podsumowało wyniki uzyskane w I kwartale tego roku
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200