AB zwiększa sprzedaż w Internecie

Obroty z transakcji internetowych AB S.A. wzrosły w styczniu br. prawie o 56%.

Internetowy system dystrybucji (http://dealer.ab.pl ), uruchomiony w lipcu ub.r., umożliwia klientom AB składanie zamówień i rezerwowanie towarów przez Internet w trybie on-line. Obroty ze sprzedaży tą drogą systematycznie rosną - w styczniu br. poziom wzrostu osiągnął prawie 56 %w porównaniu do grudnia 2000 r. W zeszłym roku AB uruchomiła również sklep internetowy dla końcowego klienta (http://www.abe.pl ) oraz serwis informacyjny dostępny w systemie WAP (http://wap.ab.pl ).

Zobacz również:

  • Indie znoszą zakaz wykorzystywania kart operatora MasterCard
  • 8 koncepcji biznesowych, które liderzy IT powinni opanować
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200