ComputerLand: duży projekt w TP

CL wdroży w Telekomunikacji Polskiej platformę OSS (Operations Support System) wspomagającą procesy utrzymania sieci oraz aktywację i diagnostykę usług głosowych. Zawarta przez firmy umowa ma wartość 27,1 mln zł netto.

Prowadzone przez CL wdrożenie ma się zakończyć w I kw. 2006 roku. Dzięki platformie OSS, współpracującej z funkcjonującym w TP systemem CRM, operator będzie mógł zautomatyzować procesu aktywacji usług telekomunikacyjnych i przyspieszyć tym samym obsługę klientów. Oprócz szybszej realizacji zamówień wdrażane rozwiązanie zapewni także pełniejszą ewidencję zasobów sieci telekomunikacyjnej TP.

Platforma OSS będzie składać się z kilku elementów - modułu PROCESS.CL (korporacyjna platforma Business Process Management), UMS.CL (platforma obslugująca świadczenie i diagnostykę usług głosowych), INVENTORY.CL (platforma ewidencji zasobów i usług sieci). Operations Support System będzie zintegrowany także z Krajowym Systemem Paszportyzacji (KSP) dostarczonym TP również przez ComputerLand.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200