Zintegrowane rozwiązania Genesys i SAP dla mySAP CRM

Genesys Telecommunications Laboratories, spółka firmy Alcatel, opracowała adapter Gplus dla systemu mySAP do zarządzania relacjami z klientem, zapewniający użytkownikom tego systemu jednolity, multimedialny pulpit agenta.

Genesys Telecommunications Laboratories, spółka firmy Alcatel, opracowała adapter Gplus dla systemu mySAP do zarządzania relacjami z klientem, zapewniający użytkownikom tego systemu jednolity, multimedialny pulpit agenta.

Adapter ma ułatwić integrację systemu mySAP CRM z Genesys Suite 6 - zestawem oprogramowania dla contact centers zarządzającego interakcjami z klientem oraz umożliwiającego przesyłanie informacji poprzez wiele kanałów komunikacji.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Ta technika rozwiązuje problem ograniczonej wielkości okien kontekstowych obsługujących modele językowe LLM

Adapter Gplus umożliwia inteligentne tworzenie połączeń w środowisku CRM mySAP, pozwalających na uzyskiwanie w czasie rzeczywistym, oraz w ujęciu historycznym, informacji o kliencie z baz Genesys oraz danych archiwalnych o kliencie z aplikacji SAP. Adapter zarządza interakcjami we wszystkich kanałach komunikacji obejmujących m.in. rozmowy, korespondencją pocztową oraz interakcjami związanymi ze stronami webowymi.

Niezależnie od rodzaju mediów na pulpicie agenta prezentowana jest cała historia kontaktów z klientem, zapewniająca mu pełny wgląd we wszystkie poprzednie interakcj.

Program Gplus ma na celu powiązanie rozwiązań contact center Genesys z aplikacjami e-business oraz oprogramowaniem klasy CRM.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200