Lenovo ma nowego Channel Business Development Managera

Z dniem 1 marca br. stanowisko Channel Business Development Managera w firmie Lenovo objął Juliusz Niemotko. Do jego obowiązków należy rozwijanie kanału partnerskiego, współpraca i rozwój relacji z partnerami biznesowymi oraz zarządzanie programami partnerskimi. Dodatkowo będzie odpowiedzialny za realizację planów i strategii sprzedaży biznesowych komputerów PC dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

W latach 2015-2017 Juliusz Niemotko zajmował stanowisko wiceprezesa ABC Data S.A. odpowiedzialnego za obszar marketingu produktowego i projektów e-commerce. Wcześniej, w latach od 2008 do 2014 był Dyrektorem Generalnym polskiego biura firmy Acer, a w latach 2001 – 2007 pracował w Compaq i HP, gdzie prowadził projekty lokalnej produkcji komputerów PC na wybranych rynkach wschodzących (m.in. RPA, Arabia Saudyjska, Ukraina).

W latach 1994 – 2001 współtworzył dział produkcji oprogramowania zajmujący się tworzeniem dedykowanych aplikacji dla bankowości i ubezpieczeń w firmie Profi-Data w Szczecinie.

Zobacz również:

  • Ta inicjatywa ma ułatwić firmom zadanie wdrażania systemów AI
  • Lenovo ThinkPad X1 Carbon – nowe oblicze hybrydowego świata

Juliusz Niemotko ukończył Wydział Elektryczny Politechniki Szczecińskiej. Posiada także dyplom MBA Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu Illinois w Urbana-Champaign.

"Bardzo się cieszę, że do zespołu Lenovo dołączył manager z tak ogromnym doświadczeniem w branży IT.” – powiedział Andrzej Sowiński, Poland Country General Manager. I dodał, „Wzrost na rynku MŚP jest jednym z naszych priorytetów, a nie uda nam się tego osiągnąć bez naszych partnerów. Jestem przekonany, że Juliusz Niemotko swoją wiedzą i zaangażowaniem potwierdzi, że w Lenovo jesteśmy w 100 proc. otwarci na współpracę partnerami handlowymi, dystrybutorami i integratoram".

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200