Avaya weszła na giełdę NYSE
- Janusz Chustecki,
- 17.01.2018, godz. 16:35
Avaya Holdings Corp. (firma specjalizująca się w rozwiązaniach komunikacji biznesowej) zadebiutowała dzisiaj na nowojorskiej giełdzie NYSE (New York Stock Exchange).
Wcześniej firma przeprowadziła dogłębną restrukturyzację finansową, która pozwoliła jej obniżyć znacznie zadłużenie i przeznaczyć 300 mln USD na inwestycje w innowacje techniczne i wzrost.
Oficjalna uroczystość wejścia firmy Avaya na nowojorską giełdę - której szczytowym momentem było symbol oczne uderzenie w giełdowy dzwon - miała miejsce dzisiaj o godz. 15.30 czasu polskiego. Oznacza to, że akcje firmy Avaya będą teraz notowane na NYSE pod symbolem AVYA.
Zobacz również:
- Ta inicjatywa ma ułatwić firmom zadanie wdrażania systemów AI
- Kolejny gigant mediów społecznościowych wszedł wczoraj na giełdę
„W imieniu całego zespołu oraz naszych klientów i partnerów mam zaszczyt uczczenia debiutu giełdowego nowej firmy Avaya, która jest bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej skoncentrowana na utrzymaniu czołowej pozycji w obszarze transformacji cyfrowej” – powiedział Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny firmy Wcześnie firma przeprowadziła dogłębną restrukturyzację finansową, która pozwoliła jej obniżyć znacznie zadłużenie i przeznaczyć 300 mln USD na inwestycje w innowacje techniczne i wzrost.
I dodał, „Dzięki naszym innowacjom i doświadczeniu we wdrażaniu różnej skali rozwiązań Avaya zajmuje strategiczne miejsce w obszarze łączności dla przedsiębiorstw obsługując ponad 130 tys. klientów działających w 220 tys. lokalizacji na całym świecie, ponad 90% firm z listy Fortune 100 i ponad 100 milionów użytkowników”.
Chirico powiedział też iż „Avaya jest jednym z największych dostawców rozwiązań Unified Communications i Contact Center w chmurze. Mamy przed sobą wspaniałą przyszłość. Zaledwie około 10% klientów korzystających z naszych Contact Center zmigrowało je do chmury. Jesteśmy pasjonatami jeżeli chodzi o elastyczność, otwarte architektury i różnorodność wariantów wdrożeniowych, dzięki którym nasi klienci mogą podołać oczekiwaniom rynku, a nawet je przekraczać, skutecznie konkurować i korzystać z takich nowinek technologicznych, jak sztuczna inteligencja, blockchain czy Internet rzeczy”.