Cisco otworzyło w Krakowie Network Operations Center

Firma ogłosiła wczoraj zrealizowanie kolejnego etapu inwestycji w Cisco Global Services Center w Krakowie, otwierając NOC (Network Operations Center), jeden z trzech tego typu ośrodków na świecie. Cisco Global Services Center świadczy usługi wsparcia technicznego i biznesowego dla klientów, partnerów oraz pracowników Cisco, obejmując swym zakresem działań takie obszary jak Consulting and Technical Services, Cloud and Managed Services, Global Business Services, finanse czy IT.

Cisco Global Services Center w Krakowie należy do sieci centrów Cisco rozmieszczonych na całym świecie. Obsługuje klientów z Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Rosji (region EMEAR). Obecnie zatrudnia ponad 500 osób. W nowo otwartym NOC inżynierowie Cisco monitorują stan sieci i infrastruktury klientów i reagują na wykryte w ten sposób problemy.

Wśród klientów Cisco, których obsługuje krakowskie NOC, są europejscy i globalni operatorzy telekomunikacyjni, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe czy firmy z sektora dóbr konsumenckich – w większości działające w skali globalnej.

Zobacz również:

  • Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s
  • Najszybszy światłowód w Polsce - łącze 8 Gb/s od Orange

Cisco posiada obecnie trzy tego typu centra na świecie, umiejscowione w strategicznych lokalizacjach. Obok Krakowa, jedno Network Operations Center znajduje się w Stanach Zjednoczonych i jedno w Indiach. Taka ich lokalizacja pozwala Cisco na obsługę kluczowych klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu – niezależnie od strefy czasowej.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200