TIBCO zapewnia użytkownikom urządzeń mobilnych dostęp do usług BI
- Janusz Chustecki,
- 27.02.2014, godz. 12:39
TIBCO wprowadza na rynek rozwiązanie TIBCO Spotfire Mobile Metrics, dzięki której użytkownicy urządzeń mobilnych (smartfonów i tabletów) mogą korzystać z usług BI (Business Intelligence). Zaletą rozwiązania jest to, że użytkownicy mogą korzystać z takich usług bez konieczności logowania się do interfejsów systemów BI.
TIBCO Spotfire Mobile Metrics można wykorzystać jako technologię dostępu do różnego rodzaju informacji pochodzących z dowolnych źródeł danych korporacyjnych, takich jak bazy i hurtownie danych czy systemy raportowania.
Oprogramowanie TIBCO Spotfire Mobile Metrics zapewnia dostęp do danych biznesowych w trybie real-time, prezentując je w formie trendów, problemów oraz analiz. Wspiera przy tym personalizację, czyli zindywidualizowane prezentacje danych wyświetlane w postaci dostosowanej do potrzeb indywidualnego użytkownika.
Zobacz również:
Obsługuje też opcję zarządzania wskaźnikami biznesowymi przez cele, cele dzięki prezentacji KPI (ang. Key Performance Indicators). Spotfire Mobile Metrics można wykorzystywać na urządzeniach mobilnych z systemami iOS, Android oraz Windows.
Oprogramowanie można testować. Jest ono dostępne pod tym adresem. Jest to darmowa wersja Spotfire Mobile Metrics (14-dniowa), którą można przetestować we własnym środowisku korporacyjnym.