Premiera Microsoft Dynamics CRM 2013
- Computerworld Online,
- 13.11.2013, godz. 12:23
Microsoft poinformował o dostępności rozwiązania Microsoft Dynamics CRM 2013 zarówno w modelu on-premise, jak i online. Nowy interfejs, zestaw szablonów biznesowych dla Dynamics CRM dostosowanych do specyfiki działania różnych branż, dostęp do mobilnych aplikacji klienckich na tablety PC z systemem Windows 8 oraz iPady, a także nowe funkcje społecznościowe, to najważniejsze nowości dostępne w Microsoft Dynamics CRM 2013.
Microsoft Dynamics CRM 2013 został wzbogacony o szereg funkcjonalności, w tym przede wszystkim przejrzysty interfejs umożliwiający wyświetlenie na jednym ekranie większości niezbędnych informacji związanych z wykonywanym aktualnie zadaniem. Pakiet oferuje również narzędzia nawigacyjne zapewniające dostęp do dowolnego rekordu za pośrednictwem jednego kliknięcia, a także przewodnik po procesach umożliwiający szybkie tworzenie i dostosowywanie procesów do wymagań biznesowych i oczekiwań klientów.
Kilka screenów poniżej:
Microsoft Dynamics CRM 2013 to także integracja z serwisem Yammer pozwalająca na stały kontakt z klientami, którzy mogą szybko komentować wpisy lub rozmawiać z poziomu oprogramowania Microsoft Dynamics CRM (zainstalowanego w wersji on-premise lub online). Co więcej, Yammer może być wykorzystywany w całej organizacji, włączając do konwersacji nawet te osoby, które nie posiadają licencji CRM.
Zobacz również:
- Użytkownicy Androida mogą się wkrótce zdziwić
- Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
- Poprawki błędów od Apple - iOS/iPadOS i visionOS zaktualizowane
"Mamy nadzieję, że nowa wersja Microsoft Dynamics CRM 2013 pozwoli firmom osiągać jeszcze lepsze wyniki w krótszym czasie i przy niższych kosztach"– powiedział Adam Komorowski, Dyrektor Działu Aplikacji Biznesowych w polskim oddziale Microsoft.
Nowa wersja Microsoft Dynamics CRM 2013 bez problemu współpracuje z Microsoft Lync i Skype, umożliwiając użytkownikom łatwą komunikację z klientami i współpracownikami w czasie rzeczywistym oraz stały dostęp do potrzebnych informacji.
Większe możliwości społecznościowe
Dzięki współpracy z InsideView Microsoft Dynamics CRM w wersji online został wyposażony w usługę Social Insights. Rozwiązanie udostępnia w czasie rzeczywistym informacje na temat firmy i jej kontaktów, pochodzące aż z 30 000 różnych źródeł (portale i strony międzynarodowe), umożliwiając pracownikom działu sprzedaży, marketingu i obsługi klienta osiąganie lepszych wyników w krótszym czasie oraz pozwalając im w pełni skupić się na celach sprzedażowych i obsłudze klienta.
Nowe szablony branżowe
Microsoft Dynamics CRM 2013 udostępnia klientom wstępnie zdefiniowane i w pełni prekonfigurowane szablony, które dokładnie opisują każdy etap danego procesu wraz z zalecanymi działaniami koniecznymi do jego realizacji. Nowe szablony dostosowane są do specyficznych potrzeb różnych branż, takich jak usługi profesjonalne, produkcja czy usługi finansowe. Co więcej, szablony są dostępne z poziomu wszystkich urządzeń mobilnych współpracujących z systemem Microsoft Dynamics CRM.
Mobilność przede wszystkim
Wraz z Microsoft Dynamics CRM 2013 użytkownicy rozwiązania zyskają także dostęp do nowych, mobilnych aplikacji klienckich na tablety PC z systemem Windows 8 oraz iPady, a także możliwość korzystania z nowych funkcjonalności dostosowanych do ekranów dotykowych na telefonach z systemami Windows 8 i Android oraz urządzeniach z serii iPhone.
"Nowa wersja systemu Microsoft Dynamics CRM zapewnia naszym klientom jeszcze większe możliwości współpracy w sieciach społecznościowych, a także bogatsze informacje kontekstowe, które pozwalają uzyskać lepszy wgląd w informacje dotyczące klientów i ich potrzeb. Naszym założeniem było stworzenie rozwiązania przyjaznego użytkownikowi, które umożliwi mu jeszcze szybszą i łatwiejszą realizację celów sprzedażowych z uwzględnieniem dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych"- komentuje Agnieszka Zarzycka, CRM Business Development Manager, Microsoft.
Aktualizacja
Najnowszą wersję próbną Microsoft Dynamics CRM 2013 można przetestować bezpłatnie przez 30 dni po zarejestrowaniu na stronie:http://crm.dynamics.com/pl-pl/trial-overview
Microsoft Dynamics CRM 2013 nie został jeszcze wdrożony u polskiego klienta. Na chwilę obecną z nowej wersji Microsoft Dynamics CRM 2013 korzystają klienci spoza Polski m.in. Metro Bank, Pandora oraz Sevcorp, którzy opowiedzieli o korzyściach z nowej wersji podczas Globalnej premiery Microsoft Dynamics CRM w Barcelonie.
Więcej na temat tych wdrożeń można przeczytać na stronach:http://www.microsoft.com/en-us/news/press/2013/nov13/11-05convergenceemeapr.aspx orazhttp://blogs.technet.com/b/firehose/archive/2013/11/05/pandora-jewelry-polishes-customer-experience-with-microsoft-dynamics-crm.aspx (strony w języku angielskim).
źródło: materiał przygotowany na podstawie informacji prasowej, redakcja Computerworld przygotuje oddzielną publikację dotyczącą Microsoft Dynamics CRM 2013 z testem pakietu i opiniami użytkowników.