Wirtualna placówka nowego mBanku opracowana we współpracy z Software Mind

Ekspert online, to usługa wirtualnej placówki wbudowana w nowy serwis transakcyjny mBanku. Rozwiązanie pozwalające m.in. na nawiązanie połączenia z ekspertem banku jest oparte na platformie Software Mind Video Branch Banking.

Wbudowana w nowy system transakcyjny usługa wirtualnej placówki zapewnia klientom możliwość osobistego, całodobowego kontaktu z konsultantem w formie czatu, połączenia głosowego oraz wideo. Oprogramowanie zostało zintegrowane z systemem call center mBanku i wyposażone m.in. w mechanizmy autoryzacji operacji finansowych zlecanych przez klienta w trakcie konwersacji z ekspertem.

Usługę zbudowano w oparciu o rozwiązanie Software Mind Video Branch Banking, które pozwala na budowanie innowacyjnych, interaktywnych kanałów sprzedażowych i wykorzystuje m.in. transmisję wideo oraz mechanizmy prezentacji materiałów i dokumentów. Według przedstawicieli Software Mind wypełnia ono lukę pomiędzy kanałem samoobsługowym, a osobistą wizytą w oddziale banku.

W pracach wdrożeniowych poza zespołem projektowym mBanku i Software Mind brali również udział specjaliści Artegence, którzy odpowiadali za dostarczenie architektury informacji oraz projekt interfejsu serwisu transakcyjnego.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200