W nowym serwisie mBank stawia na design

mBank zaprezentował dziś wygląd nowego serwisu internetowego. Firma stawia na design, estetykę, odejście od prezentowania informacji w formie tabel, prostotę, przejrzystość i funkcjonalność.

Bank całkowicie przebudował swój bank internetowy i stworzył od nowa jego interfejs. "Nowoczesny design serwisów bankowości elektronicznej umożliwia nie tylko łatwiejsze korzystanie z podstawowych usług, ale wręcz jest kluczem do skutecznego udostępnienia klientom takich innowacji, jak interaktywny, graficzny i intuicyjny interface użytkownika, video-banking, menedżer finansów, grywalizacja, programy rabatowe, interaktywne czy dopasowane do każdego klienta doradztwo finansowe on-line. mBank w zakresie designu zmierza dorównać najbardziej popularnym światowym serwisom konsumenckim - ponieważ to one kształtują to, co jest standardem internetu i mobilności" - tłumaczy Michał Panowicz, wyjaśniając jeden z celów projektu nowego mBanku.

Nowy design systemu mBanku charakteryzuje się graficzną formą prezentacji treści, brakiem konieczności przeładowywania ekranów z danymi, dzięki zastosowanej na szeroką skalę technologii HTML 5 oraz starannym podejściem do najdrobniejszych szczegółów designu. W serwisie dostępne są również animacje, prezentowane w intuicyjnej formule. "Tylko w tej dziedzinie zastosowaliśmy 14 innowacji, które na jednym ekranie pozwalają zrozumieć nie tylko historię salda, ale również poznać jego prognozę, szybko otrzymać kredyt lub ofertę korzystnej lokaty, ustawić podstawowe opcje konta, a wszystko to wykonując 80-90 proc. kliknięć mniej." - dodaje Panowicz. Z systemu w nowej odsłonie klienci będą mogli skorzystać w pierwszej połowie 2013 r.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200