Rainbow Tours wysyła inteligentne e-maile
- Monika Tomkiewicz,
- 07.09.2012, godz. 15:29
Rainbow Tours rozpoczął stosowanie technologii systemu Marketing Automation SALESmanago do tworzenia dynamicznych i inteligentnych e-maili. Na podstawie analizy zachowania klienta na stronie www, system konstruuje unikatowy e-mail dopasowany do zainteresowań klienta i wysyła go w odpowiednim momencie do potencjalnego klienta.
"Newslettery, które otrzymujemy często nie trafiają w nasze potrzeby. Dzięki technologii SALESmanago i systemowi rekomendacji Quartic jesteśmy w stanie zbadać preferencje klienta, który poszukuje wycieczek na naszej stronie internetowej, a następnie wysłać ściśle dopasowaną do jego potrzeb ofertę. Są to hotele i wycieczki, których nie oglądał na stronie, ale bardzo bliskie jego zainteresowaniom" - mówi Michał Jaworski, E-commerce Dyrektor w Rainbow Tours. I dodaje, że dynamiczne e-maile osiągają o 300% wyższe współczynniki otwieralności, klikalności o około 400% i dobrze przekładają się na konwersję sprzedażową.
Zawartość e-maila jest tworzona na podstawie analizy zachowania klienta na stronie WWW oraz ofert pochodzących z systemu rekomendacji Quartic. "Dynamiczne e-maile z SALESmanago uzupełniają wiedzę potencjalnego klienta o ważne dodatkowe informacje i oferty, których sam nie jest w stanie wyłapać podczas wizyty na stronie WWW i pełnią funkcję przypominającą" - mówi Konrad Pawlus, szef rozwoju technologii i wiceprezes firmy Benhauer, która stworzyła system SALESmanago.