Capgemini zatrudni 100 osób w Opolu do nowego centrum usług outsourcingowych
- Andrzej Maciejewski,
- 12.01.2012, godz. 14:45
Opole to piąte miasto, w którym Capgemini Polska uruchamia centrum usług. Zamierza w nim zatrudnić 100 pracowników.
Firma planuje zatrudnić w roku 2012 ponad 500 osób we wszystkich biurach w Polsce: Warszawie, Katowicach, Krakowie, Wrocławiu i Opolu.
Opolskie centrum świadczyć będzie usługi outsourcingu IT: zdalnego wsparcia technicznego użytkowników oraz zdalnego zarządzania infrastrukturą informatyczną dla klientów niemieckojęzycznych. Dlatego firma rozpoczęła rekrutację osób z biegłą znajomością języka niemieckiego, komunikatywną znajomością języka angielskiego oraz posiadających doświadczenie w obsłudze klienta. W dalszej kolejności poszukiwane będą osoby z głęboką wiedzą i specjalistycznym wykształceniem w obszarze zarządzania i utrzymania infrastruktury informatycznej.
Zobacz również:
Usługi outsourcingu IT Capgemini świadczy także w centrach zlokalizowanych w Katowicach i Krakowie. Obecnie Capgemini Polska zatrudnia ponad 4,6 tys. osób, które zajmują się doradztwem informatycznym, tworzeniem i utrzymaniem oprogramowania dla przedsiębiorstw, wdrażaniem i integracją systemów informatycznych oraz outsourcingiem procesów biznesowych i IT.