Oprogramowanie biznesowe IBM wspiera marketing w Weltbild Polska

Od niedawna w sklepie internetowym Weltbild Polska wykorzystane są rozwiązania biznesowe IBM Coremetrics. Oprogramowanie wspiera m.in. planowanie i bieżące zarządzanie działaniami marketingowymi.

Zdaniem przedstawicieli spółki wyspecjalizowanej m.in. w wysyłkowej sprzedaży książek i upominków wykorzystanie narzędzi IBM Coremetrics pozwoliło na znaczne podniesienie efektywności działań marketingowych. "Klienci otrzymują lepiej dopasowaną ofertę i chętniej podejmują decyzję o zakupie. Zyskaliśmy narzędzie, które pozwala reagować na potrzeby klientów w czasie rzeczywistym, co wpływa na wyższą konkurencyjność firmy" - mówi Paweł Wojciechowski, dyrektor marketingu w Weltbild Polska. Zastosowanie oprogramowania IBM umożliwia m.in. bieżące analizowanie oczekiwań klientów oraz pozwala na automatyzację części działań związanych z ofertowaniem.

Koncern IBM konsekwentnie rozwija ofertę oprogramowania dla sektora handlu. Obok przejętych w 2010 roku rozwiązań linii Coremetrics w ofercie Big Blue znajdują się m.in. przeznaczone dla sektora e-commerce rozwiązania integracyjne przejętej w 2010 roku firmy Sterling Commerce, a także systemy wspierające planowanie i realizację kampaniami marketingowymi oraz kompleksową obsługę kontaktów z klientami oparte na oprogramowaniu spółki Unica. Na początku grudnia br. przedstawiciele IBM zapowiedzieli również chęć zakupu wyspecjalizowanej w narzędziach analitycznych dla sektora e-commerce firmy Demandtec. Transakcja warta niemal 0,5 mld USD ma pozwolić na poszerzenie linii rozwiązań IBM Smarter Commerce. W ofercie Big Blue znajdą się również wspierające zarządzanie łańcuchami dostaw, kontraktami oraz relacjami z dostawcami rozwiązania amerykańskiej spółki Emptoris.

Zobacz również:

  • IBM podpisało z armią amerykańską intratny kontrakt
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200