Sygnity z początkiem 2012 r. zaoferuje produkty dla rynku MSP

W ofercie znajdą się cztery produkty dedykowane osobom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą, mikro, małym oraz średnim firmom. Firma ma także plan wejścia na rynek rozwiązań dla administracji samorządowej.

Pion SMB (Small & Medium Business) - wyodrębniony w grudniu 2010 r. i odpowiedzialny w Sygnity za rozwój produktów dla małych i średnich przedsiębiorstw - kończy prace nad nową ofertą. Obecnie trwa ostatni etap testów aplikacji, które zostaną wprowadzone na rynek pod odrębną marką i będą oferowane klientom w modelu SaaS oraz - w sprzedaży pośredniej - poprzez ogólnopolską sieć partnerów. Aktualnie Spółka finalizuje rozmowy z pierwszymi partnerami handlowymi.

Wprowadzenie na rynek produktów dla sektora MSP jest jednym z elementów planu rozwoju Grupy Sygnity, który zakłada zbudowanie silnej pozycji w tym sektorze. "Liczę, że już na początku 2012 roku pozyskamy pierwszych klientów z tego segmentu. Zdecydowaliśmy także, że całą paletę produktów wprowadzimy na rynek pod nową marką, którą stworzyliśmy z myślą o specyficznych potrzebach małych i średnich firm" - mówi Norbert Biedrzycki, prezes Sygnity.

"Kończymy fazę testów naszych rozwiązań i finalizujemy przygotowania do wprowadzenia na rynek pierwszych produktów z portfolio Pionu SMB. Będzie to rodzina czterech systemów zróżnicowanych pod względem funkcjonalności, usprawniających zarządzanie finansami, płacami, magazynem i sprzedażą. Na rynek wprowadzane będą stopniowo, jednakże planujemy, żeby pełna gama naszych rozwiązań była dostępna dla klientów na przełomie pierwszego i drugiego kwartału przyszłego roku" - powiedział Robert Tomaszewski, dyrektor generalny Pionu SMB w Sygnity.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200