Sygnity rozwinie system śledzenia przesyłek Poczty Polskiej
- Andrzej Maciejewski,
- 28.06.2011, godz. 15:26
Umowa na rozwój Zintegrowanego Systemu Teleinformatycznego opiewa na 16,7 mln zł i obowiązuje do końca 2013 roku. Obejmuje dokonywanie zmian w systemie, w tym konsultacje, prace programistyczne i wdrożeniowe oraz serwis ze wsparciem administracyjnym.
System wykonany przez Sygnity działa w 14 największych sortowniach i w ponad 200 tzw. punktach przeładunkowych oraz placówkach Poczty Polskiej posiadających służbę doręczeń. Rozwiązanie umożliwia także klientom Poczty Polskiej śledzenie przesyłek paczkowych online. Za pośrednictwem strony internetowej http://www.poczta-polska.pl mogą, korzystając ze specjalnej wyszukiwarki, sprawdzić status nadanej przesyłki.
Zintegrowany System Teleinformatyczny umożliwia elektroniczny nadzór nad obsługą przesyłek, prognozowanie obciążenia poszczególnych sortowni czy punktów przeładunkowych, co może przełożyć się na sprawniejsze zarządzanie całą organizacją. W celu obsługi systemu skomputeryzowane zostały kluczowe stanowiska pracy w Poczcie Polskiej, a pracownicy wyposażeni zostali także m.in. w komputery mobilne ze skanerami kodów kreskowych. Całość rozwiązania wspiera 12 serwerowni.