2Si wydzieliła spółkę serwisową
-
- Jarosław Ochab,
- 22.04.2002, godz. 12:13
2Si Software & Serwis Sp. z o .o. przejęła zadania działu serwisowego 2Si SA. Wydzielenie nowego podmiotu ma zwiększyć efektywność i podnieść jakości usług serwisowych firmy.
Spółka 2Si Software & Serwis (w skrócie 4Si) przejęła zadania działu serwisowego 2Si SA. Wydzielenie nowego podmiotu ma zwiększyć efektywność i podnieść jakość usług. 4Si dysponuje obecnie siecią 11 biur (w Katowicach, Bielsku-Białej, Gdyni, Krakowie, Lublinie, Szczecinie, Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu, Częstochowie i Olsztynie) świadczących kompleksowe usługi wsparcia technicznego i serwisu infrastruktury IT. Do obsługi zgłoszeń spółka wykorzystuje system CRM przejętej przez PeopleSoft firmy Vantive Enterprise.
Jak utrzymują przedstawiciele firmy, standardowy czas oczekiwania klienta na zespół serwisowy, na 90% powierzchni Polski wynosi 4 godziny od momentu zgłoszenia awarii.
Zobacz również: