Netia walczy o internautów
- Monika Tomkiewicz,
- 25.07.2007, godz. 09:00
Jak podaje Puls Biznesu, do realizacji pierwszej z obietnic ogłoszonych w kwietniu (200 tys. szerokopasmowego internetu) Netii brakuje ponad 60 tys. klientów. Największy operator alternatywny liczy, że przyciągną ich atrakcyjne promocje dla nowych abonentów. Według analizy Urzędu Komunikacji Elektronicznej, promocyjna oferta Netii może być tańsza nawet o 35 proc. od usług TP.
Nowi klienci Netii, którzy do końca lipca podpiszą z operatorem 3-letni kontrakt, będą przez rok cieszyć się darmowym dostępem do internetu. Mniej z tego cieszyć się będą akcjonariusze giełdowego operatora, bo w okresie obowiązywania całego kontraktu będzie on świadczył usługi poniżej kosztów. Do każdego abonenta, który podpisze ten kontrakt, Netia dopłaci co najmniej kilka złotych miesięcznie.
Dla Netii to jednak inwestycja w lepszą przyszłość. Firma chce bowiem pozyskać klientów na dłuższy okres, aby w przyszłości sprzedawać inne usługi, np. głosowe - czytamy w PB.