Aby zapewnić sobie udział w niższej cenie, zarejestruj się już dziś!
Pula miejsc jest ograniczona do 120 osób.
Na konferencje w szczególności zapraszamy:- Dyrektorów IT i HR- Menedżerów IT i HR- HR Business Partnerów
- Specjalistów ds. Employer Brandingu
- Kierowników / liderów zespołów IT
- Specjalistów ds. Employer Brandingu
- Kierowników / liderów zespołów IT
Szanowni Państwo,
Rejestracja na konferencję "Zarządzanie strukturami IT" dobiegła końca.
W sprawach związanych z kolejną edycją konferencji prosimy o kontakt z:
Łukasz Żakowski,
tel. 22 321 77 27,
[email protected]
Listę aktualnych konferencji znajdziecie Państwo na stronie internetowej: http://konferencje.computerworld.pl/
Zespół Konferencji Computerworld
WARUNKI UDZIAŁU W KONFERENCJI
Koszt udziału w konferencji uzależniony jest od terminu przesłania zgłoszenia i wynosi:
- 1690 zł netto (+23% VAT) – przy zgłoszeniu do 28 lutego 2015
- 1990 zł netto (+23% VAT) – po 1 marca 2015
- Premiujemy zgłoszenia większej liczby uczestników z tej samej firmy:
- - drugi uczestnik z firmy otrzymuje 20 % rabat
- - trzeci i każdy kolejny uczestnik otrzymuje 30% rabat
- Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy udziału uczestnika bez podania przyczyny.
ZOBOWIĄZANIE ZAPŁATY
Dokonanie rejestracji jest równoznaczne z wpisaniem na listę uczestników konferencji i zobowiązaniem do zapłaty. Płatności prosimy dokonywać na konto:
International Data Group Poland SA
ul. Żwirki i Wigury 18a, 02-092 Warszawa
PL 1130016276
Numer NIP: 113-00-16-276
Bank: BRE S.A. III O/Warszawa
Nr rach bank : 09 1140 2062 0000 5258 4000 1001
Podstawą do uiszczenia należności jest faktura pro forma, która zostanie wystawiona w ciągu 3 dni roboczych od daty wpłynięcia zgłoszenia i przesłana w postaci PDF na adres mailowy podany w zgłoszeniu. W ciągu 7 dni po otrzymaniu wpłaty/przelewu zostanie wystawiona faktura VAT i wysłana pocztą na adres podany w zgłoszeniu.
Niedokonanie wpłaty nie jest tożsame z rezygnacją z wzięcia udziału w konferencji.
REZYGNACJA Z UCZESTNICTWA
Osoby odwołujące uczestnictwo (wyłącznie faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej):
- do 1 marca 2015 r. włącznie uzyskają zwrot opłaty, pomniejszonej o opłatę manipulacyjną w wysokości 20%, po tym terminie w przypadku zrezygnowania z uczestnictwa organizatorzy nie zwracają wniesionej wcześniej opłaty.
- po 1 marca 2015 r. włącznie i nie wzięcie udziału w konferencji spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w konferencji spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- W sprawach związanych z rejestracją prosimy kontaktować się z Łukasz Żakowski: [email protected] , tel. 22 321 77 27
ODWOŁANIE KONFERENCJI
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania konferencji w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych. W takim przypadku wszystkie wpłaty wniesione przez uczestnika zostaną zwrócone przez organizatora w pełnej wysokości.