Zarządzanie Zespołami IT to jedyne tego typu wydarzenie w Polsce, które w całości poświęcone jest tematyce pozyskania, motywowania i utrzymania specjalistów IT. Podczas konferencji łączymy dwie perspektywy: dyrektorów IT oraz dyrektorów HR.

Podczas konferencji gościmy CIO, dyrektorów i menedżerów działów IT, dyrektorów i menedżerów działów HR, a także ekspertów branży.

Deficyt specjalistów IT stale rośnie, firmy walczą o talenty. Jak zmierzyć się z liczną konkurencją o najlepszych pracowników i jakie rozwiązania mogą w tym pomóc – o tych wyzwaniach rozmawiamy podczas konferencji. Gwarantujemy bogaty program, liczne case studies, sesje inspiracji, panele dyskusyjne przedstawione przez doświadczonych liderów IT i HR.

Konferencji towarzyszy strefa wystawiennicza z przeglądem rozwiązań dla specjalistów IT oraz działów personalnych.

 
9 edycja

konferencji

 
150+

uczestników

 

Jedyna konferencja w Polsce,
która łączy perspektywy dyrektorów, menedżerów HR oraz IT

 
CASE STUDIES

oparte o doświadczenia w zarządzaniu zespołami najlepszych liderów
i praktyków z działów HR i IT

 
Strefa
wystawiennicza

z rozwiązaniami
dla działów HR i IT

 
6+ godzin

eksperckich
wystąpień + niezastąpiony networking

Fotogaleria

Tak wyglądała konferencja stacjonarna Zarządzanie Zespołami IT 2020

POPRZEDNIE EDYCJE

Samsung

Tematyka konferencji:

  • PANEL DYSKUSYJNY nr 1 - Dyrektor IT - Dyrektor HR – Zarząd — jak ułożyć wzorową współpracę między działami? Jak współpracować, aby pogodzić różne interesy?
  • Leadership. Jak być liderem, za którym pójdzie zespół? Jak inspirować swoich pracowników?
  • Budowanie silnych i efektywnych zespołów IT
  • Soft skills — rozwój kompetencji miękkich liderów i managerów IT
  • Diversity & Inclusion w branży IT. Jak zbudować lepsze miejsce pracy dla pracowników?
  • Mental health suport — jak dbać o zdrowie, kondycję psychiczną oraz dobre samopoczucie pracowników działów IT?
  • PANEL DYSKUSYJNY nr 2 — Benefity w IT. Jak dopasować benefity do różnych pokoleń oraz potrzeb?
  • Rekrutacje IT — dobre praktyki
  • Współpraca Hiring Managera z HR i kandydatem — kluczem udanej rekrutacji
  • Osoby neuroróżnorodne w zespołach IT
  • Candidate experience & employee experience – jak je połączyć i stworzyć nierozerwalną więź?
  • Ocena okresowa pracowników IT
  • HR-Tech — rozwiązania IT wspierające procesy HR-owe
  • Jak dostrzegać talenty w działach IT, jak budować ścieżki rozwoju, aby utrzymać lojalność pracowników IT oraz skutecznie zarządzać potencjałem ludzkim?
  • Retencja pracowników IT w firmie — jak zatrzymać najlepszych?
  • Rola sztucznej inteligencji w pracy zespołów IT (np. czy wykluczy programistów z rynku pracy?)
  • Robot (cobot) jako członek zespołu
  • Motywowanie, angażowanie i utrzymanie kreatywności zespołów IT
  • Learn-Unlearn-Relearn, jako droga do samorozwoju, budowania nowych kompetencji oraz otwartości na nowe doświadczenia

ZOSTAŃ PARTNEREM

Udział w roli Partnera to wyjątkowa okazja do zaprezentowania doświadczeń oraz rozwiązań podczas wydarzenia, które w całości poświęcone jest tematyce pozyskania, motywowania i utrzymania specjalistów IT

 

Zostań partnerem

Prowadzący konferencję:

Radosław Mróz

Dziennikarz, TVN24

Wśród pierwszych prelegentów konferencji:

Agnieszka Ganclerz

Junior Employer Branding Manager, Biedronka

Stanisław Karpiński

Dyrektor IT, home&you

Agnieszka Kucharska

Koordynator ds. Cyberbezpieczeństwa, Departament Cyberbezpieczeństwa, Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Katarzyna Majewska

Head of HR - IT&DATA, Danone

Lucyna Michniewicz-Ślaska

CIO, Grupa Kapitałowa VOX

Joanna Ostrowska – Szajnfeld

Managing Director, IT Strategy, Architecture and Governance Line, BNP Paribas Bank Polska S.A.

Robert Pławiak

CIDO, CTO, Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A.

Agata Polak

Head of HR, Grupa Kapitałowa VOX

Marcin Safranow

VP of IT and Operations, Huuuge Games

Ewa Serwa

HR Agile Transformation Partner, Credit Agricole Polska S.A.

Robert Tomaka

Head of IT Infrastrukture & CISO, Diagnostyka S.A.

Katarzyna Załuska - Głuszczyńska

Dyrektor Departamentu Rekrutacji i Rozwoju, Credit Agricole Polska S.A.

W PROGRAMIE M.IN.

  • Budowanie silnych i efektywnych zespołów IT Marcin Safranow, Dyrektor IT & Security, Huuuge Games

    Ekspert podzieli się z Wami kluczowymi momentami, rytuałami i strategiami, które stosuje na co dzień. Będzie o budowaniu relacji, zaangażowania i zaufania. Całość w kontekście swoich doświadczeń, sukcesów i porażek, abyście mogli zobaczyć, jak teoria przekłada się na praktykę w codziennym zarządzaniu zespołem IT.

  • Soft skills - rozwój kompetencji miękkich liderów i managerów ITEwa Serwa, HR Agile Transformation Partner, Credit Agricole Polska S.A.

    Sposób, w jaki działamy, w jaki rozwiązujemy problemy czy podejmujemy decyzje, to nasza wizytówka. Kształtuje naszą postawę, może pomagać budować relacje i wspierać proces uczenia się. Wreszcie może wspierać firmowe know-how i wpływać na kulturę organizacyjną. Czy kompetencje miękkie to przysłowiowy gamechanger? Co każdy manager powinien o nich wiedzieć? Przekonaj się sam!

  • Nowa rola C-level CEITDDO – jak to możliwe aby odpowiadać za Technologie, Data, Digital, Information a na koniec jeszcze dostarczać Executive Robert Pławiak, CIDO / CTO, Polpharma

    Temat wystąpienia będzie koncentrować się na tym, jakie cechy, kompetencje, kroki są potrzebne do skutecznego zarządzania i przywództwa w obszarach technologii oraz czy nadal to jest JESZCZE dział technologii. W czasach wszechobecnego dostępu do rozwiązań AI/ML, budowania przewagi konkurencyj-nej na podstawie danych (Data Driven company) na co zwrócić uwagę ? Na ile jeszcze kom-petencje i umiejętności krytycznego myślenia, podejmowania decyzji, elastyczności, samo-świadomości są w przysłowiowej cenie?

  • Employer Branding w IT – jak budować i wdrażać strategię opartą na danych i faktach. CASE STUDY BIEDRONKAAgnieszka Maria Ganclerz, Employer Branding Junior Manager, Biedronka

    Jak budować strategię Employer Brandingową dla obszaru IT opartą na danych i faktach? Co zrobić, aby zaangażować pracowników działu IT w działania wizerunkowe? Czy Boss branding naprawdę działa? Odpowiedzi na te i inne pytania zostaną przedstawione w oparciu o działania wdrożone i obecnie prowadzone w Biedronce – firmie, która jest największym pracodawcą w Polsce. W wystąpieniu położony zostanie nacisk na to, co powinna zawierać taka kampania wizerunkowa oraz jak prowadzić efektywne działania promocyjne. Gwarantowane jest 100% praktyki i 0% teorii.

  • Jak stworzyć (nie)zaangażowany zespół?Lucyna Michniewicz-Ślaska, CIO, Grupa Kapitałowa VOX
    Agata Polak, Head of HR, Grupa Kapitałowa VOX

    Od ponad trzech lat uczymy się jak budować zespoły, których członkowie identyfikują się z produktami, organizacją i mają pełne poczucie przynależności do zespołu. Opieramy się na swoim doświadczeniu, wiedzy i liczbach, które potwierdzają skuteczność tego co robimy. Zrezygnowałyśmy świadomie z wielu rzeczy, aby móc osiągnąć ten stan rzeczy, z którego jesteśmy dziś dumne. Jaka nasza zwinna metoda ? - NASZA WŁASNA oparta na 3 filarach, o których na pewno będziemy mówić. Dużo takich technicznych elementów ze Scruma bierzemy, ale scrum dotyka tylko części tego co robimy....Jesteśmy (nie)korporacyjni, (nie)strukturalni, (nie)uporządkowani… i o tym wszystkim opowiemy.

Rekomendacje

Organizator

Partner strategiczny

Wystawcy

Patroni medialni

Lokalizacja konferencji

CENTRUM NAUKI KOPERNIK

Wybrzeże Kościuszkowskie 20, Warszawa

JESTEŚMY DO PAŃSTWA DYSPOZYCJI



Magdalena Sokulska
Tel. +48 662 287 862
[email protected]

Elżbieta Olszewska
Tel. +48 662 287 909
[email protected]

Klaudia Kałuska
Tel. +48 662 287 865
[email protected]