Współcześni menedżerowie, szczególnie w szybko rosnącej i jednocześnie cierpiącej na ciągły niedobór pracowników branży IT, mają więcej obowiązków, niż czasu na ich realizację. Klasyczne zasady zarządzania sobą w czasie nie wystarczają, by zapanować nad ogromną ilością tasków, ticketów, projektów, e-maili, telefonów, spraw, zadań, celów i problemów… Tempo wciąż wzrasta, a stres bywa przytłaczający.
DLACZEGO WARTO
Podczas sesji:
Podczas warsztatu omówimy, czym jest produktywność i jakie są największe problemy z nią związane. Szukając rozwiązania, skupimy się na głównych założeniach metody Getting Things Done®, która jest najbardziej spójnym, intuicyjnym i kompletnym systemem zwiększania efektywności osobistej, jaki istnieje obecnie na rynku.
Od wielu lat pracuję z branżą IT i obserwuję, jak podejście Getting Things Done bardzo dobrze rezonuje ze sposobem myślenia tego środowiska - bo w IT myśli się algorytmami. GTD jest algorytmem myślenia i postępowania względem spraw, informacji i zadań, które do nas codziennie trafiają. Jak to działa w praktyce – dowiecie się podczas warsztatu. Zapraszam!
Jakub Ujejski, GTD® Certified Master Trainer & Practice Leader, DOOR Poland