Rok 2020 na długo zostanie zapamiętany przez branżę retail. Izolacja społeczna oznaczała szybką, wymuszoną zmianę modelu sprzedaży i kontaktów z klientami, sposobów zarządzania relacjami z partnerami, dostawami, logistyką. Utrzymanie ciągłości operacyjnej dla wielu firm stało się de facto walką o utrzymanie się na rynku.

Należy pamiętać, że choć COVID-19 zadziałał jak katalizator wielkiej zmiany, już wcześniej można było zaobserwować przemodelowanie handlu detalicznego. Cyfryzacja społeczeństwa i wzrost znaczenia handlu za pomocą platform e-commerce postępowała. Organizacje, które przed 2020 rokiem rozpoczęły cyfryzację procesów biznesowych i budowanie nowych kanałów sprzedaży, o wiele sprawniej w obliczu wyzwań pandemii potrafiły przystosować się do nowej rzeczywistości.

Technologia ma więc znaczenie. Ogromne. Tym bardziej, że powrót do tradycyjnych modeli sprzedaży i zarządzania relacjami w handlu detalicznym będzie trudny, być może niemożliwy. Warto spojrzeć w przyszłość i jeszcze lepiej przygotować się do wyzwań nowego czasu.

Podczas tego spotkania będziecie Państwo mieć doskonałą okazję, by nie tylko podzielić się swoimi doświadczeniami i wyzwaniami rynkowymi, ale też dowiedzieć się, jakie możliwości utrzymania i rozwoju biznesu daje nowa technologia. Będziemy rozmawiać o problemach branży retail, o ich rozwiązaniu, o firmach, którym cyfrowa zmiana umożliwiła „miękkie lądowanie” rok temu.

Będziemy między innymi rozmawiać o:

01 Jak handel detaliczny został dotknięty przez pandemię. Najważniejsze wyzwania dla okresu postcovidowego i utrzymanie ciągłości biznesowej.

02 Jak handel detaliczny przestawił się na pracę zdalną – nowe sposoby realizacji biznesu, zarządzanie pracownikami w rozproszeniu i środowisku zdalnym (hybrydowym), utrzymanie relacji z klientami.

03 Praca z partnerami: co się zmieniło podczas pandemii. Nowe ułożenie procesów.

04 Paperless w działach HR w branży retail - cyfrowe rozdanie.

05 Rozwiązania chmurowe jako sposób obniżenia kosztów w handlu detalicznym. Czy warto postawić na nowoczesny model konsumpcji IT?

06 Usprawnienie procesów logistycznych w handlu detalicznym – cyfrowa zmiana jako sojusznik.

Prelegenci

Waldemar Burzych

Senior Consultant, OpenText

Waldemar Kot

Principal Solutions consultant, OpenText

Ovidiu Moldovan

ECM Solution Architect, Planet Group International

Przemysław Najda

Senior Account Executive, OpenText

Grzegorz Stech

Redaktor Naczelny, Computerworld

Retail

wyzwania nowych czasów

24 listopada 2021, Start 15:00

Zarejestruj się

 

Partner