Rok 2020 na długo zostanie zapamiętany przez branżę retail. Izolacja społeczna oznaczała szybką, wymuszoną zmianę modelu sprzedaży i kontaktów z klientami, sposobów zarządzania relacjami z partnerami, dostawami, logistyką. Utrzymanie ciągłości operacyjnej dla wielu firm stało się de facto walką o utrzymanie się na rynku.
Należy pamiętać, że choć COVID-19 zadziałał jak katalizator wielkiej zmiany, już wcześniej można było zaobserwować przemodelowanie handlu detalicznego. Cyfryzacja społeczeństwa i wzrost znaczenia handlu za pomocą platform e-commerce postępowała. Organizacje, które przed 2020 rokiem rozpoczęły cyfryzację procesów biznesowych i budowanie nowych kanałów sprzedaży, o wiele sprawniej w obliczu wyzwań pandemii potrafiły przystosować się do nowej rzeczywistości.
Technologia ma więc znaczenie. Ogromne. Tym bardziej, że powrót do tradycyjnych modeli sprzedaży i zarządzania relacjami w handlu detalicznym będzie trudny, być może niemożliwy. Warto spojrzeć w przyszłość i jeszcze lepiej przygotować się do wyzwań nowego czasu.
Podczas tego spotkania będziecie Państwo mieć doskonałą okazję, by nie tylko podzielić się swoimi doświadczeniami i wyzwaniami rynkowymi, ale też dowiedzieć się, jakie możliwości utrzymania i rozwoju biznesu daje nowa technologia. Będziemy rozmawiać o problemach branży retail, o ich rozwiązaniu, o firmach, którym cyfrowa zmiana umożliwiła „miękkie lądowanie” rok temu.
01 Jak handel detaliczny został dotknięty przez pandemię. Najważniejsze wyzwania dla okresu postcovidowego i utrzymanie ciągłości biznesowej.
02 Jak handel detaliczny przestawił się na pracę zdalną – nowe sposoby realizacji biznesu, zarządzanie pracownikami w rozproszeniu i środowisku zdalnym (hybrydowym), utrzymanie relacji z klientami.
03 Praca z partnerami: co się zmieniło podczas pandemii. Nowe ułożenie procesów.
04 Paperless w działach HR w branży retail - cyfrowe rozdanie.
05 Rozwiązania chmurowe jako sposób obniżenia kosztów w handlu detalicznym. Czy warto postawić na nowoczesny model konsumpcji IT?
06 Usprawnienie procesów logistycznych w handlu detalicznym – cyfrowa zmiana jako sojusznik.