Gra zespołowa "Kropki"

Widzisz procesy w swojej firmie. Wiesz, jak jest realizowana Twoja usługa lub wytwarzany produkt. Chcesz go zmienić i zoptymalizować. Dobry kierunek!

Jednak zanim to zrobisz, zmierz się z prostym procesem dostarczania… formularzy z zamalowanymi kropkami!!! Wyzwanie - dostarcz 10 formularzy w 10 tur! Stosuj praktyki Kanban! Wyzwanie przyjęte?

Szybka i bardzo rzeczowa gra koncentrująca zespół, na jakże ważnych aspektach planowania, przewidywalności oraz optymalizacji swojej pracy. W czasie gry uczestnicy nauczą się stosowania metryk Kanbana (WiP, Cycle Time, Work Item Age, Throughput). Dowiedzą się również jak Prawo Little’a wpływa na ich pracę. Gra wspiera samoorganizację i może być realizowana na dowolnym poziomie zaawansowania zespołu.

W grze może uczestniczyć 1 do 5 zespołów po 4-5 osób w każdym.

UWAGA: Zapisy na udział w grze odbędą się na recepcji wydarzenia od 8:30-11:25. Liczba miejsc jest ograniczona (maks. 25 osób), o zapisie decyduje szybkość zgłoszeń.

Miejsce: Sala warsztatowa obok głównej części konferencyjnej
Czas trwania: około 1h (13:45-14:45)

Łukasz Filut

Agile Consultant & CEO, DAC Software/Beshesha

Jestem praktykiem zarządzania z 20 letnim doświadczeniem. Obecnie jestem prezesem firmy softwarowej (DAC Software) oraz dodatkowo wspieram organizacje w zmianie. Koncentruję się na wartości i budowie kultury organizacji uczącej się. Dla mnie są one kluczowymi aspektami, którymi się kieruję. Byłem programistą, testerem, dyrektorem, program i projekt menedżerem, liderem służebnym oraz menedżerem produktu. Zarządzam organizacjami i zespołami od ponad 10 lat w różnych kontekstach i konfiguracjach. Moje portfolio zawiera organizacje tradycyjne takie jak największa grupa szkół wyższych w Europie jak i organizacje zarządzane w sposób zwinny. Koncentruję się na usługach, a od paru lat bardzo chętnie wychodzę poza IT czyli marketing, przemysł budowlany, PR, szkolnictwo i kilka innych. Wspieram organizacje w zmianie, zwiększając świadomość wartości dla klienta w organizacji. Pomagam uzyskać koncentrację na niej oraz dostarczać ją w sposób efektywny i przewidywalny. Jest to realizowane poprzez tworzenie kultury organizacji uczącej. Tworzymy pętle informacji zwrotnej pomiędzy organizacją, a klientem i organizacją, a pracownikiem najczęściej wykorzystując do tego Scrum.