Uniwersytet Warszawski
Wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego, trener umiejętności społecznych i konsultant biznesowy z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w szkoleniach z autoprezentacji, prezentacji, wystąpień publicznych i komunikacji a w szczególności z perswazyjnego użycia języka. Prowadzi także szkolenia z negocjacji i zarządzania ludźmi. Realizuje autorskie programy szkoleniowe oparte o wyniki badań potrzeb szkoleniowych, przeprowadza audyty kompetencji umiejętności menedżerskich.
Doradza w obszarze kształtowania wizerunku i prezentacji marketingowych. Zarządzał projektem rebrandingu jednej z firm konsultingowych. Następnie przez pięć lat jako doradca zarządu odpowiadał w niej za obszar marketingu, wspierając HR w zakresie kształtowania kultury organizacyjnej. Jako konsultant wspiera budowanie i funkcjonowanie zespołów projektowych. Jest autorem narzędzi do efektywnego planowania rozwoju zawodowego członków zespołów projektowych.
Szkolił i doradzał osobom pracującym w organizacjach pozarządowych, politycznych, naukowych oraz biznesowych w tym: AIG Bank, Alfa Wassermann, Allianz Polska, Baker&McKenzie, Bayer Healthcare, Bumar Łabędy, Cadbury Wedel, Carrywater, Commercial Union (Aviva), Frito Lay Poland, Glaxo, Krajowa Szkoła Administracji Publicznej, ING Bank Śląski, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Netia, Novonordisk, Bank PEKAO, Pepsi-Cola General Bottlers Poland, Polskie Linie Lotnicze LOT, Squire&Sanders, Torfarm, Polska Telefonia Cyfrowa, Śnieżka, Volvo Polska Samochody Ciężarowe, Zepter International Poland.
więcej...