ZAGRANICZNI PRELEGENCI
do udziału zaprosiliśmy zagranicznych menedżerów największych światowych organizacji, które w swojej codziennej działalności przetwarzają ogromne ilości danych. O tym jak je najlepiej wykorzystać i na ich podstawie podejmować trafne decyzje biznesowe opowiedzą nasi specjalni goście z: BOOKING.COM, ALLIANDER, JUST GIVING I DUUNHUMBY (firma należąca do TESCO).
4 INTERAKTYWNE WARSZTATY
drugiego dnia uczestnicy będą mieli możliwość wyboru jednego z drugiego dnia uczestnicy będą mieli możliwość wyboru jednego z 4 równoległych, interaktywnych warsztatów w trakcie których zgłębią wiedzę w wybranym obszarze.
UWAGA: liczba miejsc na poszczególne warsztaty jest ograniczona, zachęcamy do wcześniejszej rezerwacji miejsc podczas rejestracji.
INSPIRUJĄCE CASE STUDIES
aby stworzyć szeroki benchmark możliwości, które stwarzają technologie i rozwiązania analityczne, zaprosiliśmy przedstawicieli wielu branż – telekomunikacji, finansów i bankowości, energetyki, marketingu – którzy podzielą się swoimi doświadczeniami w tym obszarze.

PODCZAS NASZEGO WYDARZENIA POKAŻEMY, JAK WYKORZYSTAĆ I GDZIE SZUKAĆ POTENCJAŁU ANALIZY DANYCH ORAZ JAKICH NARZĘDZI UŻYWAĆ, ABY ZWIĘKSZYĆ WARTOŚĆ DODANĄ DLA BIZNESU ORAZ LEPIEJ PRZEWIDYWAĆ TRENDY I ZACHOWANIA KLIENTÓW CZY UŻYTKOWNIKÓW.
DATA + JEST DLA WSZYSTKICH OSÓB, KTÓRE ZAJMUJĄ SIĘ ANALIZĄ, ZARZĄDZANIEM I WYKORZYSTYWANIEM DUŻYCH ILOŚCI DANYCH DO WSPIERANIA DECYZJI BIZNESOWYCH. zarejestruj się
Goście Specjalni

Pieter den Hamer
Big Data & Analytics Leader, AllianderAlliander to największa firma zarządzająca siecią energetyczną w Holandii, zatrudnia ponad 5500 pracowników, posiada 2 800 000 klientów. Zapewnia połączenia, jak również transport gazu i energii elektrycznej w około 1/3 Holandii.

David Walter
Head of Data Science and Analytics for Central Europe, duunhumbyNależąca do TESCO PLC firma duunhumby to światowy lider w dziedzinie badań i analizy zachowań konsumenckich. Współpracuje z detalistami i markami na skalę światową, analizując dane z ponad 350 000 000 ludzi w 28 krajach. Zatrudnia ponad 1900 pracowników w 30 biurach w Europie, Azji i Ameryce.

Athanasios Noulas
Data Scientist, Booking.comKażdego dnia za pośrednictwem Booking.com rezerwowanych jest 750 000 noclegów. Jest dostępny w 42 językach i oferuje niemal 560 tys. obiektów w 209 krajach. Firma na całym świecie zatrudnia ponad 8300 osób, które zajmują się obsługą klientów i obiektów

Mike Unwin
Data Scientist Leader, JustGivingJustGiving została uruchomiona w 2001 roku i szybko stała się jedną z wiodących i największych platform fundrisingowych na świecie. Zwycięzca Best Giving Platform Awards 2014. Dzięki wykorzystaniu technologii światowej klasy, angażuje oraz bada zachowania i potrzeby ponad 24 000 000 użytkowników.
Warsztaty
Drugiego dnia konferencji uczestnicy będą mogli zindywidualizować swój program, dzięki wyborze jednego z równoległych, interaktywnych warsztatów. To wyjątkowa okazja do zgłębienia wybranej tematyki pod okiem ekspertów. Liczba uczestników każdego z warsztatów jest ograniczona do 30 – decyduje kolejność zgłoszeń.
WARSZTAT I
Analiza danych społecznościowych przy użyciu ekosystemu Apache Hadoop.
dr Łukasz Bolikowski, Piotr Jan Dendek, Michał Oniszczuk, ICM, Uniwersytet Warszawski
PROFIL WARSZTATÓW: TECHNOLOGICZNY
więcej informacji
WARSZTAT II
System R – współczesna analiza danych i statystyka dla organizacji.
Artur Suchwałko, Właściciel, QuantUp
PROFIL WARSZTATÓW: TECHNOLOGICZNY
więcej informacji
WARSZTAT III
Skuteczna wizualizacja danych i jej wpływ na czas i trafność decyzji biznesowych.
Bartosz Czapiewski, Trener i Konsultant, Założyciel, SkuteczneRaporty.pl
PROFIL WARSZTATÓW: BIZNESOWY
więcej informacji
WARSZTAT IV
Strategia danych w firmie: gdzie szukać efektywnych połączeń i co warto analizować?
Bartosz Kolasa, Channel Manager; Kamil Góral BDM, PiLAB
PROFIL WARSZTATÓW: BIZNESOWY
więcej informacji
Prelegenci





.jpg)


Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Program konferencji:
Aleksandra Zygarska
Tel. 22 3217 872
[email protected]
Organizacja i promocja:
Magdalena Szczodrońska
Tel. 22 3217 935
[email protected]
Programy sponsorskie:
Agata Goździk
Tel. 22 3217 830
[email protected]
Dyrektor Konferencji BM:
Sebastian Watras
Tel. 22 3217 730
[email protected]