Rejestracja uczestników, poranna kawa i herbata
Powitanie i otwarcie konferencji
Prezentacja strategii firmy
Przerwa kawowa
Wartość ITSM – wizja i strategia
Zarządzanie usługami IT zmieniło sposób, w jaki organizacje IT dostarczają usługi i wspierają biznes w firmach o każdym rozmiarze i we wszystkich sektorach. IT stało się szybsze, sprawniejsze, a dostarczane usługi są znacznie lepszej jakości niż przedtem. Mimo to wielu użytkowników biznesowych nadal uważa, że IT nie wspiera efektywnie biznesu. Zmiany w dziedzinie mobilności, sieci społecznościowych oraz trend BYOD wzmagają żądania wobec IT.
W tej sesji przedstawimy dwie najważniejsze siły, które wymuszają rozwój zarządzania usługami IT (IT Service Management). Przedstawimy rolę technologii konsumenckich w firmowym IT, a także sposoby ich wykorzystania. W drugim kroku omówimy potrzebę dalszego uprzemysłowienia procesów i usług. Sesja ta przedstawi także zaadresowanie palących potrzeb biznesowych przez IT w sposób stopniowy i rozważny.
ITSM nie tylko dla wielkich
Wsparcie potrzeb service desku nie musi oznaczać budowy bardzo skomplikowanych rozwiązań. Mniejsze firmy z powodzeniem mogą skorzystać z oferty usługowej, eksploatując rozszerzalną platformę Remedyforce w modelu cloud computing. Rozwiązanie to powstało na podstawie ponad dwudziestoletnich doświadczeń firmy BMC w dziedzinie zarządzania procesami w połączeniu z najbardziej zaufaną platformą chmurową w biznesie – Salesforce.com. Remedyforce jest łatwe w użyciu, wdrożeniu i zarządzaniu i stanowi odpowiedź na potrzeby działów wsparcia technicznego.
Korzyści modelowego podejścia do Systemu Zarządzania Usługami (ITSM) na przykładzie łączenia organizacji IT
P&A jest jak samochód
Podobnie jak IT, samochód dostarcza pewną usługę - w przypadku samochodu jest nią transport. Tematem tej sesji będą analogie między powszechnie znanym korzystaniem z samochodu a tymi wyzwaniami, które dotyczą IT. Wyzwania te to optymalizacja wydajności oraz wykorzystanie istniejących zasobów, by podołać wymaganiom konsumentów usług.
Zunifikowane zarządzanie wydajnością – brak martwych punktów, żadnych niespodzianek!
Zarządzanie dzisiejszymi środowiskami IT nie jest łatwe. Tradycyjnie zarządzanym działom IT ciężko nadążyć za zmieniającymi się technologiami oraz wzrastającymi oczekiwaniami i potrzebami, podsycanymi przez wzrost liczby użytkowników korzystających z platform i usług za pomocą technologii webowych i mobilnych. Na tej sesji przedstawimy wartość zarządzania całością usług biznesowych – od użytkownika końcowego, aż do infrastruktury – dla firmy oraz jej IT. Omówimy sposób, w jaki można zarządzać IT z perspektywy usług biznesowych, przechodząc od reaktywnego rozwiązywania problemów, do proaktywnego ich unikania.
Zarządzanie dostępnością i wydajnością usług w Centrach Usług Wspólnych i w procesach konsolidacji IT
Zdolność do skutecznego dostarczenia usług w gwarantowanej jakości jest warunkiem niezbędnym dla istnienia Centrów Usług Wspólnych. Z drugiej strony, ekonomia skali, która stoi za przedsięwzięciami konsolidacyjnymi wymaga użycia zasobów dynamicznych, zwirtualizowanych, usług w chmurze czy wręcz usług zakupionych poza Centrum. W trakcie prezentacji spróbuję pokazać przykłady klientów, którzy za pomocą odpowiednich procesów i narzędzi dostarczają wysokiej jakości, innowacyjne i ekonomiczne korzystne usługi dla swoich odbiorców.
Bądź gotowy. Użyj automatyzacji
Jesteś ciekawy, jak IT będzie wyglądać za pół roku, za rok lub dwa lata? Czy konsumeryzacja i uprzemysłowienie brzmi bardziej jak terminy naukowe lub medyczne zamiast czegoś, co powinieneś realizować u siebie w datacenter? Posłuchaj o najnowszych trendach, o których Gartner mówi „sieć sił”, a które kształtują dzisiejsze środowiska IT. Dowiedz się, w jaki sposób „tradycyjne” dyscypliny automatyzacji, takie jak obciążenie, proces IT oraz konfiguracja serwera są jądrem transformacji. Pomagają one w osiągnięciu elastyczności przez biznes, a także w pozyskaniu przewagi konkurencyjnej i zaspokojeniu wymagań klientów.
Wielki biznes, Big Data, uprzemysłowione obciążenie
Zanim zbudujesz atrakcyjne i łatwe w użyciu aplikacje i dostarczysz w ten sposób dostęp do korporacyjnych aplikacji za pomocą urządzeń mobilnych, musisz sprawić, by infrastruktura IT działała sprawnie i wydajnie. Pierwszym krokiem w transformacji IT jest zapewnienie, że infrastruktura będzie działać solidnie, niezawodnie i dynamicznie. Dowiedz się jak BMC Software pomaga w wyciąganiu precyzyjnych wniosków dzięki zasobom Big Data, jak transformuje IT dzięki wykorzystaniu wirtualizacji oraz chmury, a także w jaki sposób upraszcza biznes z systemami ERP i BMC Control-M.
Automatyzacja w IT. Korzyści biznesowe wynikające z wdrożenia BMC Control-M Workload Automation
Krótki przegląd wdrożenia rozwiązania BMC Control-M Workload Automation na przykładzie ING.
Spojrzenie przez pryzmat korzyści oraz podejścia do samego procesu automatyzacji.
Wady i zalety samej automatyzacji, a nie tylko opis możliwości narzędzia.
Obiad
BMC FootPrints w Leroy Merlin. Małe rozwiązanie ITSM do dużych zastosowań.
Siła platformy
Wyzwaniem dla branży zarządzania usługami jest wdrażanie, utrzymanie i rozwój bazujących na przepływach środowisk, które konsolidują informację pochodzącą od różnych użytkowników, departamentów oraz linii biznesowych. Obecnie zbyt często widzimy słabo współpracujące ze sobą środowiska, które składają się ze zbyt wielu systemów i niepołączonych ze sobą procesów.
Na tej sesji przedstawimy, w jaki sposób rozwiązania BMC ITSM wprowadzą w życie założenia takie jak rozbudowa, automatyzacja i współpraca, tworząc przy tym platformę technologiczną, która pomoże firmom pokonać wyzwania stawiane przez wiele organizacji zarządzania usługami.
Wrażenie końcowego użytkownika: Czy wiesz, kiedy jest ono złe?
Jeśli nie monitorujesz wrażenia końcowego użytkownika, tak naprawdę nie masz pojęcia o tym, co użytkownicy widzą. Jeśli nie posiadasz informacji o tym, co wszyscy użytkownicy robią, z każdego urządzenia, miejsca i przez każdą ze ścieżek dostępu, będziesz mieć trudności ze stwierdzeniem problemów. Jeszcze trudniejsze będzie odnalezienie przyczyn tych problemów. Podczas tej sesji przedstawimy wartość monitoringu od strony użytkownika, by zapewnić dostarczenie usług zgodnie z wymaganiami, unikając kosztownych przerw w pracy.
Optymalizacja zasobów: Użyj tego, co masz. Kupuj to, czego potrzebujesz
Czy wiesz które z posiadanych zasobów są naprawdę wykorzystywane? Skąd wiesz jakich dodatkowych zasobów potrzebujesz? Zanim zaczniesz planować dodatkowe zasoby i umieszczać je w budżecie, musisz wiedzieć, co naprawdę masz i jak usługi IT działają, korzystając z istniejących zasobów. Podczas tej sesji omówimy jak można sprawnie określić rozmiary infrastruktury IT, by nadążać za zmiennymi potrzebami biznesu.
Całościowe zarządzanie chmurą
Chmura niesie ze sobą wiele ważnych korzyści, ale by w pełni z nich skorzystać w szerokim horyzoncie czasowym, niezbędne jest całościowe zarządzanie chmurą, na przestrzeni całej infrastruktury IT. Należy się upewnić, że obciążenia w chmurze dostarczą oczekiwanej wydajności, a także spełnią wymagania stawiane przez umowy SLA oraz poziomy dostępności oczekiwane w tradycyjnym IT. Sesja ta skupi się na działaniach chmury i na tym, w jaki sposób dostarczyć zaufaną chmurę – czyli taką, która monitoruje wydajność, optymalizuje zasoby, automatyzuje konfigurację oraz zgodność z regulacjami prawnymi, a przy tym jest w pełni zintegrowana z zarządzaniem zmianami.
Twoja ścieżka do chmury: Dlaczego automatyzacja ma znaczenie
Dlaczego automatyzacja ma znaczenie
Automatyzacja na przestrzeni całego datacenter jest kamieniem węgielnym strategii związanych z chmurą. Zapewnia ona dostarczenie dobrze zarządzanego, wysokowydajnego środowiska cloud computing, które będzie charakteryzowało się długoterminową oszczędnością i elastycznością. W tej sesji przedstawimy rozwiązania do automatyzacji BMC BladeLogic, które tworzą podstawę sprawnego wdrożenia usług cloud computing. Omówimy także możliwość wykorzystania przy wdrożeniu chmury już istniejących inwestycji w automatyzację.
Cocktail reception - networking
Regulamin
© Copyright 2024 International Data Group Poland S.A.
00-131 Warszawa, ul. Grzybowska 2/44
tel. +48 22 3217800