Dyrektor Centrum Kompetencji Zarządzania Usługami IT,
Bank Zachodni WBK
Odpowiada za System Zarządzania Usługami IT wdrożony w BZWBK S.A. bazujący na praktykach ITIL ® i zgodny z międzynarodowym standardem ISO/IEC 20000-1:2011.
ITIL® Expert, ITIL Service Manager, ISO 20000 Consultant/Manager, audytor ISO 20000/27001, tematyką ITIL i Zarządzania Usługami IT zajmuje się od końca lat 90-tych. Posiada kilkunastoletnie doświadczenia w zarządzaniu infrastrukturą i usługami IT m.in. jako dyrektor odpowiedzialny za obsługę i eksploatację systemów. Członek itSMF Polska.
Organizacja IT BZWBK była finalistą i laureatem konkursów Lider Wsparcia organizowanych przez Help Desk Institute Polska (2007, 2009), konkursie HDI wyróżniony jako Osobowość Roku HDI 2011.
Organizacja IT BZWBK S.A. w styczniu 2014 po raz kolejny odnowiła certyfikat ISO 20000.
więcej...