Genesys

GENESYS - Lider w dziedzinie bezpiecznych i godnych zaufania rozwiązań Contact Center Każdego roku Genesys® zapewnia obsługę ponad 70 miliardom interakcji klientów w ponad 100 krajach. Dzięki wykorzystaniu chmury i sztucznej inteligencji ta nowoczesna technologia łączy wszystkie doświadczenia klienta w sferze marketingu, sprzedaży i usług w każdym kanale, poprawiając jednocześnie komfort pracy. Genesys to pionier w usługach Experiences as a Service℠, dzięki którym każda organizacja dowolnej wielkości może zapewnić odpowiednią personalizację na niebywałą dotąd skalę, wspierać zaufanie i lojalność klientów. To wszystko jest możliwe dzięki kompleksowemu rozwiązaniu Genesys Cloud™, które stanowi wiodącą na świecie platformę Contact Center w chmurze publicznej, zaprojektowaną z myślą o dużej skalowalności, elastyczności i innowacyjności.

Wg ostatniego raportu Gartnera Magic Quadrant Genesys uzyskał tytuł lidera dla rozwiązań Contact Center as a Service (CCaaS) ze względu na kompletność i spójność wizji swojego rozwiązania CCaaS z potrzebami klientów, globalną obecnością na rynku oraz rozbudowaną sieć partnerską zapewniającą wsparcie na najwyższym poziomie.

www.genesys.com/pl

Dodatkowe materiały:

W trakcie konferencji online do Państwa dyspozycji będzie na czacie dostępny:


Marcin Grygielski
ECSEI Commercial Sector Manager
Genesys

Od ponad 6 lat odpowiada za sprzedaż rozwiązań Genesys do sektora komercyjnego w regionie Europy Centralnej, Środkowej i Wschodniej. Specjalizuje się w rozwiązaniach chmurowych oraz subskrypcji. Wcześniej sprawował stanowisko dyrektora regionalnego w obszarze Europy Środkowo-Wschodniej w Interactive Intelligence. Wprowadził firmę na polski rynek i w ciągu prawie dziesięciu lat rozwinął ją do pozycji jednego z największych graczy w zakresie rozwiązań obsługi klienta. Specjalizuje się w systemach call/contact center, komunikacji zunifikowanej i współpracy biznesowej.