Rejestracja Uczestników. Networking i powitalny poczęstunek.
Keynote Speech: The Case of Enterprise Agile Transformation: Türkiye Finans Participation Bank.*
CASE STUDY Türkiye Finans Participation Bank
The presentation will cover the agile transformation of Türkiye Finans Participation Bank, one of the bigger banks in Turkey, that includes cultural and organizational changes. During the transformation, the hierarchical and waterfall minded organization transformed to a lean and agile organization, where today the number of IT scrum development teams has reached to 50 covering 300 developers and more than 100 business product owners. As a result Türkiye Finans has became the largest scrum organization between East Europe and Middle East regions in one year, becoming a role model for many organizations.
During the presentation you will have the chance to listen to the story, difficulties, practices and effects of the transformation, also learn the ongoing and future agility improvements of the organization.
Keynote Speech: Sustainable Agile Transformation within Philips.*
CASE STUDY Philips
What is actually an Agile transformation? What do we even consider to be Agile? And can a global corporate be a true Agile company? Edgar will take you through the Agile transformation journey within Philips and how this fits into the overall strategy of Philips. He will elaborate how this movement started and has been build out to a true global transformation touching close to 10,000 people.
He will explain why he believes that this transformation is a true cultural transformation and not just a new way of working. Key topics that will be discussed are The Philips journey, Agile Leadership and How to measure a transformation that is focusing on soft skills?
Im więcej tym lepiej, czyli dlaczego Agile sprawdza się w dużych programach transformacyjnych? Na przykładzie projektu Everest.
CASE STUDY PZU
Standardowe myślenie o użyciu zwinnych metod zarządzania bardzo często oparte jest o założenie, że Agile nadaje się tylko do zastosowania w niewielkich projektach lub inicjatywach, z łatwo definiowalnym produktem końcowym o zespołem, który ‘można wykarmić jedną pizzą’.
Nasza prezentacja pokaże, że jest wręcz przeciwnie – użycie Agile w dużej skali, w szczególności w skomplikowanym środowisku programów transformujących dużą część działalności firmy daje doskonałe efekty, mamy do czynienia z efektem kuli śnieżnej – im większa jest skala i zakres działania zwinnego, tym bardziej uruchamiają się pozytywne strony takiego podejścia.
W trakcie prezentacji:
Całość będzie oparta o doświadczenia z projektu Everest, największego programu transformacji w historii PZU, prowadzonego w całości w Agile.
Przerwa na kawę. Networking.
Organizacja pracy zespołu budującego bankowość internetową następnej generacji.
CASE STUDY ING Bank Śląski
Studium przypadku opowiadające o budowie w ING Banku Śląskim zespołu projektowego działającego zgodnie z Agile, którego celem jest stworzenie nowej aplikacji bankowości internetowej dla klienta detalicznego. W trakcie prezentacji zostaną omówione zasady działania zespołu, jego wkomponowanie w strukturę organizacji, metody współpracy pomiędzy zespołami Scrum.
Szczególna uwaga zostanie poświęcona zaletom zastosowania takiej metody pracy, ale również sposobom radzenia sobie z problemami takim jak rozproszenie zespołu, działanie na styku metodologii Agile i modelu releasowego czy współpracy wielu dostawców w jednym projekcie.
Keynote Speech: Case study of Holacracy: How Blinkist got rid of management and tripled its revenues within 3 months.*
CASE STUDY Blinkist
This is a short presentation about how a Berlin-based startup fired the word "manager," got rid of hierarchies and tripled its revenues in just a few months. Sebastian will present a case study on how his startup launched their own, light version of Holacracy.
In his talk, Sebastian will tell us which problems his company faced during their first few years, and how they resolved it by changing from a traditional pyramid hierarchy to a decentral, self-organized company. He will tell us how this lead to employees that have both more fun and are more effective at the same time, how people started taking over more ownership and using their full creative potential to help shape the company.
Lunch. Networking.
Dlaczego biznes boi się Scrum’a? Czyli Agile ze strony Product Ownera.
CASE STUDY AXA Polska
Przewrotne pytanie i odpowiedź na nie – czyli jak scrum wygląda z perspektywy biznesu. Dlaczego ta perspektywa jest inna, niż ta widziana ze strony IT. Kilka przemyśleń – jak zmienia się współpraca w organizacji po wdrożeniu scrum’a w organizacji i o tym jak znacząco wzrasta odpowiedzialność biznesu za kierunek wdrażanych zmian. Wszystko powyższe bazujące na ponad rocznym doświadczeniu Product Ownera współpracującego z zespołem programistów, testerów i Scrum Masterem, w firmie która wdraża scrum’a od 3 lat.
Zwinna organizacja.
Zastosowanie metodyk zwinnych do realizacji projektów zdobywa coraz większą popularność, jednak zwolennicy tego podejścia lokują się w swoich organizacjach głównie na poziomie wykonawczym. Poziom biznesowy zachowuje umiarkowany sceptycyzm, traktując często podejście zwinne jako kolejną modę. Czy jest to uzasadnione stanowisko? Co podejście zwinne może zaoferować ludziom odpowiedzialnym za zarządzanie całymi organizacjami?
Opowiemy o tym, jakie są cechy zwinnych organizacji, a przede wszystkim o tym w jakich parametrach biznesowych organizacji (w tym ROI) ta zwinność jest widoczna.
Praca w złożonym środowisku: Innowacyjny produkt, Innowacyjny platforma – jak pracować z tym w Agile?
CASE STUDY Xstream
Ponad rok temu Xstream D/K podjął decyzję o transformacji organizacji. Z typowego Software Hause’u Xstream chciał stać się organizacją produktową. Ambicją organizacji było stworzenie produktu oraz dostarczanie rozwiązań bazujących na stworzonym produkcie. Podejście Agile było niejako wpisane w DNA organizacji – jednak głównie na poziomie zespołu. Wyzwaniem było stworzenie organizacji która z jednej strony kontynuować będzie podejście zwinne, a z drugiej pozwalał biznesowi podejmować decyzje gdzie poziom ryzyka byłby akceptowalny.
Innowacyjny produkt i Innowacyjna platforma jest elementem bez którego stworzenie organizacji która jest w stanie rozwijać produkt i samą siebie sposób zwinny jest bardzo trudne.
Wielu klientów, rozwiązania, kastomizacje – jak pracować z tym w Agile?: Zastosowanie podejścia modułowego od strony biznesowej jak i architektonicznej pozwala na organizowanie jak i skalowania pracy wokół rozwoju tych modułów. Zastosowanie nowego podejścia przynosi ciekawe wyzwania zarówno ze strony aktualnie już wykonanych wdrożeń jak i kontynuacji rozwoju produktu.
Sukcesy i porażki w zastosowanym podejściu: przez ponad rok organizacja stosowała różne elementy zwinnego podejścia w większości przypadków z powodzeniem, nie uniknęła jednak porażek – gdzie jesteśmy i jakie są następne kroki.
Przerwa na kawę. Networking.
Ja jestem zwinny, a mój kontrakt nie, czyli o prawnej stronie projektów Agile.
Doświadczenia z transformacji agile.
CASE STUDY eSKY
Podsumowanie, zakończenie 1. dnia konferencji. Zebranie ankiet, losowanie upominków wśród Uczestników.
Rejestracja Uczestników. Poranny poczęstunek i networking.
RÓWNOLEGŁE, INTERAKTYWNE SESJE WARSZTATOWE
Zakończenie konferencji. Zebranie ankiet i losowanie nagród dla Uczestników. Lunch.
© Copyright 2024 International Data Group Poland S.A.
00-131 Warszawa, ul. Grzybowska 2/44
tel. +48 22 3217800