Rejestracja
Zapraszamy do recepcji konferencji po odbiór identyfikatorów i materiałów.
Key Notes Customer Success Platfom
Czym jest Salesforce.com i dlaczego jest najbardziej innowacyjną firmą na świecie już czwarty rok z rzędu według Magazynu Forbes?
Edward Wall (Regional Vice President SMB market) opowie o kierunku w jakim rozwija się technologia i w jaki sposób Salesforce nie tylko z tym kierunkiem podążą, ale wyznacza nowe trendy.
Dowiedzą się Państwo jak Salesforce z firmy skierowanej na Klienta stał się Platformą sukcesu ( Customer Success Platform).
Wśród zaproszonych gości Pan Jakub Malý, Prezes X-Trade Brokers, opowie o swojej przygodzie z Salesforce.
Przerwa na kawę i networking
Jak w szybki sposób budować aplikacje biznesowe? Salesforce Platfom
Salesforce stawia na nieskomplikowany proces budowy każdej aplikacji, który pozwoli w elastyczny sposób reagować na oczekiwania klientów. Założenia są oczywiste: sposób budowy ma być prosty, szybki, niewymagający dużych nakładów finansowych, zaplecza sprzętowego czy rozbudowanego działu IT z ludźmi ze znajomością szczególnego języka kodowania. Poza tym aplikacja powinna być zintegrowana z pozostałymi systemami w firmie, mobilna, ale przede wszystkim powinna automatyzować istotne procesy biznesowe.
O takich aplikacjach i procesie ich tworzenia opowiemy wraz z naszym partnerem Enxoo Sp. z o.o. , który przedstawi wdrożenie projektu w firmie TK Telekom reprezentowanej przez Radosława Sułka, Pełnomocnika Zarządu ds. Strategii
Jak podnieść satysfakcję i zadowolenie klienta? Service Cloud
W dzisiejszym, szybko zmieniającym się świecie, klienci domagają się najlepszej obsługi dostarczonej poprzez wszelkie dostępne kanały komunikacyjne. Dlatego coraz więcej firm korzysta z szerokiej gamy rozwiązań wspomagających serwis. Odpowiedzią Salesforce na zapotrzebowanie rynku jest rozwiązanie Service Cloud, które pozwala na niezawodną i dostosowaną do potrzeb klienta obsługę.
W pierwszej części panelu tematycznego poświęconego Service Cloud zaprezentujemy Państwu demo systemu i udzielimy praktycznych wskazówek jak w prosty sposób zwiększyć produktywność agentów i podnieść satysfakcję klienta.
Następnie Jacek Zawłocki z Craftware Sp. z o. o. wraz z Marcinem Zawieruchą, CRM Development Manager, z firmy Aegon opowiedzą o wdrożeniu Service Cloud. Przedstawią korzyści płynące z adopcji narzędzia i ciekawe rozwiązania, dzięki którym Service Cloud w Aegonie został okrzyknięty wielkim sukcesem.
Jak sprzedawać więcej używając nowoczenych narzędzi CRM? Sales Cloud
Sales Cloud flagowe rozwiązanie Salesforce.com okrzyknięte najlepszym narzędziem CRM na świecie. Podczas sesji Sales Cloud pokażemy i udowodnimy Państwu, że nasz CRM nie ma sobie równych. Zaprezentujemy jak w efektywny sposób zarządzać sprzedażą. Zobaczą Państwo prezentację systemu 'dzień z życia sprzedawcy' - w pełni zautomatyzowany proces sprzedażowy od pozyskania wizytówki przez zamknięcie sprzedaży aż do badania satysfakcji klienta.
Prezentacja systemu będzie dostarczona przez naszego partnera Cloudity a o swojej przygodzie z Sales Cloud opowie Prezes Firmy Malchem Cezary Malski.
Lunch i networking
Sesja Platynowego Partnera Outbox
"Wszystko czego pragną Klienci: Case study z wdrożenia Salesforce.com w Polsce, najlepsze praktyki zwiększania sprzedaży z wykorzystaniem marketing automation, nowości produktowe i porady prawne" - Jan Michalski, Dyrektor Departamentu Salesforce.com Outbox i Goście Specjalni
Sesja Diamentowego Partnera Accenture
Przerwa na kawę i networking
Zakończenie
© Copyright 2023 International Data Group Poland S.A.
00-131 Warszawa, ul. Grzybowska 2/44
tel. +48 22 3217800