ChainDoc to system rozproszony pomiędzy klientami i instytucjami zaufanymi. Zarówno klienci, jak i strony zaufane (w tym Atende SA jako administrator systemu) uzyskują tak zwany węzeł sieci blockchain. Węzły komunikują się między sobą i utrzymują wspólny rejestr dokumentów zapisywanych przez klientów. Rejestr zawiera tylko tak zwane skróty dokumentów (ang. HASH), z których nie da się ustalić nic na temat oryginalnej treści, ani nawet rozmiaru pliku. Można jednak potwierdzić z ogromnym prawdopodobieństwem, że technicznie nie jest możliwe znalezienie drugiego dokumentu, który dawałby ten sam skrót. Fizycznie dokumenty, aby sprostać wymaganiom trwałego nośnika, są odkładane pod rygorem kopii zapasowych na dedykowanych zasobach. Klienci poprzez wygodne API (interfejsy integracyjne) mogą utrwalać w ChainDoc dowolne dokumenty wprost z poziomu własnych systemów, np. CRM czy ERP.

Zgłoszenie w kategorii: Sektor publiczny


SkyLogic Mobile jest odpowiedzią na problemy z którymi borykają się na co dzień przedsiębiorstwa z branży serwisu terenowego. Należy do nich zaliczyć duże straty finansowe powodowane przez kradzieże lub zgubienie kontenerów oraz innych wynajmowanych urządzeń, brak wiedzy, w którym miejscu znajdują się urządzenia (magazyn/samochód/klient), pomyłki polegające na serwisowaniu innych urządzeń niż zlecone, niewłaściwa jakość świadczonych usług, reklamacje kwestionujące wykonanie usługi, mozolne rozliczanie usług poprzedzone kontrolą wykonanych prac. Mobile to aplikacja klasy IoT (zapewnia komunikację P2P, P2M, M2M), działająca na Anroidzie w technologii hybrydowej, odpowiedzialna za komunikację z urządzeniami telefon/tablet (GPS, aparat, czytnik NFC, transmisja GSM), pracująca on-line oraz off-line. Sercem zarządzania całością operacji jest system SkyLogic, który przygotowuje dane dla aplikacji Mobile. Najpierw generuje serwisy z częstotliwością usług, dobiera dla nich odpowiedni dzień, by wykluczyć jazdy w te same rejony kilka razy w tygodniu. Na koniec planuje optymalne trasy  uwzględniając okna czasowe, wymagania klientów oraz inne ograniczenia. W rezultacie eliminuje się dokumenty papierowe, automatyzuje realizowane operacje, a tam gdzie praca ludzka jest niezbędna wprowadza się kontrolowany przebieg procesu ułatwiający pracę i eliminujący błędy, które może popełnić serwisant w terenie. Dzięki wiedzy o lokalizacji urządzeń zmniejszono liczbę ich zagubień i kradzieży.

Zgłoszenie w kategorii: Handel i usługi

      


 

Lupe to produkt firmy BIT S.A., który zapewnia prostą, dwustronną komunikację i współpracę pomiędzy mieszkańcami a władzami lokalnymi i służbami komunalnymi. Ułatwia współdzielenie różnego typu informacji na wielu poziomach organizacyjnych. Dzięki temu Lupe jest istotnym elementem budowania nowoczesnych rozwiązań Smart City, skierowanym bezpośrednio do mieszkańców i dającym natychmiast widoczne dla nich efekty wdrożenia.

Lupe jest łącznikiem integrującym różne źródła istotnych informacji, takie jak systemy zarządzania ruchem, obsługi urzędu, bazy wydarzeń czy obiektów lub systemy bezpieczeństwa. Uzupełniają to liczne wbudowane funkcje, np. spersonalizowany harmonogram odbioru odpadów czy przypominanie o nieopłaconych zobowiązaniach. Dzięki możliwości wielokanałowego dostarczania tych treści (w tym aplikacja mobilna, strony WWW, SMS, e-mail, Facebook) Lupe stanowi dostosowane do potrzeb i oczekiwań mieszkańców źródło ważnych i przydatnych informacji.

Lupe to również zbieranie i obsługa informacji przekazywanych przez mieszkańców - nieprawidłowości i propozycji dotyczących infrastruktury czy ankiet, np. do oceny planowanych inwestycji. Jako system serwisowy Lupe pozwala na bardzo zaawansowane zarządzanie zgłoszeniami, w tym automatyzację ich obsługi, delegowanie do wykonawców czy pracę zdalną w terenie. Rozbudowane raportowanie i analityka pozwalają na ocenę i planowanie potrzeb inwestycyjnych czy projektów partycypacyjnych w poszczególnych obszarach infrastruktury komunalnej.

Zgłoszenie w kategorii: Sektor publiczny

 

      


 

SaldeoSMART to innowacyjny program do odczytywania papierowych i elektronicznych dokumentów oraz ich obiegu między firmą a księgowym. Wykorzystuje technologię OCR (optical character recognition) i autorskie algorytmy, które analizują odczytane informacje i wyszukują konkretne dane, potrzebne w dalszym etapie pracy. Eliminuje konieczność ręcznego wprowadzania danych z faktur do programów księgowych czy systemów ERP. Program posiada ponad 30 integracji oraz API. 

SaldeoSMART dostarcza także platformę do komunikacji między biurem rachunkowym i jego klientami, która poszerza ofertę biur o przydatne dla przedsiębiorców funkcje i zwiększa ich konkurencyjność. Z SaldeoSMART firma oszczędza nie tylko czas, ale i zasoby. Aplikacja jest prosta i łatwa w obsłudze, a proces wdrożenia krótki. Dzięki aplikacji każdy z uprawnionych pracowników zawsze będzie wiedział na jakim etapie dany dokument się znajduje, a finalnie taki dokument bez opóźnień trafi do działu księgowego lub biura rachunkowego wraz z wymaganymi informacjami.

System jest dostępny w dwóch rodzajach instalacji: online (SaaS) i lokalnej na serwerach własnych. Skalowalność umożliwia wdrożenie programu w firmach o dowolnej wielkości, od mikrofirm, firmy z sektora MŚP po duże.

Zgłoszenie w kategorii: Bankowośc i finanse

           

 

Ferryt Enterprise Platform to autorskie rozwiązanie firmy DomData będące systemem klasy BPM. Platforma zapewnia kompleksowe zarządzanie procesami (BPM), dokumentami (DMS) oraz relacjami z klientem (CRM). Pozwala na modelowanie, symulację i  uruchamianie procesów w czasie rzeczywistym. Zapewnia wielokanałową obsługę procesów i klientów. Modułowa architektura platformy pozwala tworzyć dedykowane rozwiązania dostosowane do potrzeb każdego przedsięwzięcia. Elastyczność systemu daje możliwość szybkiego wdrażania zmian w procesach, a tym samym krótki „Time to Market”.

Ferryt zawiera szereg rozwiązań biznesowych dedykowanych dla określonych branż (np. Ferryt Kredyty) oraz rozwiązań  niezależnych od branży przedsiębiorstwa (np. Ferryt e-Archiwum). Zaletą systemu jest możliwość korzystania z predefiniowanych modułów biznesowych. Zawierają one logikę biznesową wraz z modelem i zakresem danych wdrażanego procesu. Procesy są ściśle dostosowywane do wymagań i sposobu działania organizacji. Możliwość użycia silnika decyzyjnego to dodatkowy atut platformy.

Użytkownicy biznesowi mogą zarówno modyfikować i rozwijać procesy, jak i tworzyć nowe. Intuicyjny kreator umożliwia użytkownikom samodzielne zamodelowanie dowolnego procesu, który można przedstawić w postaci kroków, statusów i operacji. 

System doskonale wpisuje się w model zarządzania zorientowany na sprawną i efektywną realizację procesów. Charakteryzuje go wysoka wydajność i stabilność oraz pełny ślad audytowy.  Wbudowane mechanizmy  ułatwiają osadzenie, integrację i zarządzanie platformą w środowisku organizacji.

Zgłoszenie w kategorii: Bankowość i finanse

 

 


System SFC 4FACTORY to autorski produkt DSR, nadzorujący realizację zleceń produkcyjnych. Dzięki temu rozwiązaniu wiemy co się dzieje w poszczególnych procesach produkcyjnych. Wszystkie zlecenia są monitorowane i zbierane w czasie rzeczywistym w bazie danych systemu, w celu późniejszego ich raportowania i analizowania. Zgromadzone przez system dane dotyczące różnych wskaźników KPI, informują o postępach prac nad poszczególnymi zleceniami, efektywności pracy ludzi, maszyn i urządzeń. SFC 4FACTORY jest prosty w obsłudze, posiada intuicyjny, dedykowany panel użytkownika i administratora, i można go uruchomić poprzez standardową przeglądarkę internetową. Graficzny interfejs użytkownika zaprojektowany został, by móc wykorzystać różnej wielkości ekrany i sprzęt stosowany w zakładzie produkcyjnym i biurze. Oprogramowanie działa w oparciu o instalację On-Premise, jak i SaaS (np. Microsoft Azure). Dodatkową zaletą systemu jest jego szybkie wdrożenie, zapewniające szybszy zwrot z inwestycji.

Zgłoszenie w kategorii: Przemysł


FAMOC™ (FancyFon Mobility Center) to kompleksowy system zarządzania smartfonami i tabletami. Jest to scentralizowana platforma pozwalająca administratorowi kontrolować urządzenia mobilne w czasie rzeczywistym. Podstawową zaletą systemu jest możliwość zdalnego zarządzania urządzeniami wykorzystującymi różne mobilne systemy operacyjne, co gwarantuje sprawną pracę administratora w złożonym środowisku mobilnym korporacji. System umożliwia zdalne instalowanie niezbędnych w firmie aplikacji mobilnych, a następnie prawidłowe skonfigurowanie narzędzi komunikacji z pracownikami. Wszystko to nie wymaga fizycznego kontaktu z urządzeniem. W każdej chwili dane mogą być dostarczone do dowolnej liczby pracowników, co oszczędza czas i minimalizuje koszty. Z kolei w momencie wymiany lub utraty urządzenia system FAMOC z łatwością usuwa zainstalowane aplikacje oraz chronione dane, co przeciwdziała naruszeniu bezpieczeństwa.

Zgłoszenie w kategorii: Bankowość i finanse

 

 


Wizlink to pierwsze i jedyne polskie narzędzie klasy RPA (Robotic Process Automation) przeznaczone dla użytkowników biznesowych, a nie programistów (tzw. zero-code). Prosty i intuicyjny w obsłudze, umożliwia wdrożenie i czerpania zysków z robotyzacji w ciągu kilku dni, a nie miesięcy. Komuś, kto do tej pory pracował z narzędziami RPA od globalnych graczy trudno uwierzyć, że tworzenie scenariuszy dla robotów softwareowych może być proste, szybkie i niedrogie. Z Wizlink nie trzeba znać kodu ani struktur danych (tzw. zero-code). Interfejs jest przyjazny i intuicyjny (tzw. drag-and-drop simplicity). Wdrożenie ekspresowe (kilka dni, a nie miesięcy). Koszty licencji niewysokie. Wizlink skraca czas pracy, eliminuje błędy, podnosi efektywność, dostosowuje się do indywidualnych potrzeb pracownika.  Nie wymaga żadnych zmian po stronie aplikacji biznesowych, które są przedmiotem robotyzacji. Dlatego Wizlink może być również wykorzystany jako alternatywa dla skomplikowanych i drogich integracji pomiędzy różnymi systemami. Z pomocą Wizlink można modyfikować istniejące procesy bądź tworzyć nowe bez modyfikacji systemu/ów podstawowego. Ma to szczególne znaczenie w kontekście optymalizacji tzw. długu cyfrowego i oczekiwań  związanych z natychmiastowymi wdrożeniami zmian.

Zgłoszenie w kategorii: Bankowość i finanse


Network Operation Center (NOC) jest jednostką organizacyjną w ramach ING Tech Poland oraz grupy ING, której głównym celem jest wdrażanie nowoczesnej, skalowalnej, niezawodnej, bezpiecznej infrastruktury sieciowej o wysokiej dostępności w ramach struktur ING, rozproszonych po całym świecie. 

Wdrożenia realizowane są w oparciu o najnowsze technologie oraz we współpracy z wiodącymi dostawcami komponentów sieciowych, jak Palo Alto, Cisco, F5, BlueCoat etc.

Na oferowany przez ING Tech Poland serwis, składa się z kilka poziomów wsparcia (L1-L3), które specjalizują się w następującym zakresie:

L1 odpowiada za monitoring infrastruktury sieciowej oraz natychmiastowe wsparcie w kontekście utrzymaniowym;

L2 odpowiedzialne jest za rozwiązywanie bardziej złożonych problemów oraz zdalne zarządzanie infrastrukturą sieciową w ramach rozproszonych po całym świecie jednostek ING;

L3 odpowiada za wdrożenia, projektowanie, eksperymentowanie oraz rozwiązywanie najtrudniejszych problemów i awarii sieciowych.

Zgłoszenie w kategorii: Bankowość i finanse

           


System uwierzytelniania biometrycznego Novum eNBio jest autorskim projektem, realizowanym w pełni przez NOVUM. Podstawową korzyścią z zastosowania rozwiązania jest wyższe bezpieczeństwo i uproszczenie wykonywanych operacji. Brak możliwości kopiowania lub podejrzenia danych biometrycznych eliminuje ryzyko przestępczego wykorzystania kart bankomatowych lub innych nadużyć w transakcjach bankowych. 

System Novum eNBio wykorzystywany jest:

•  w urządzeniach bankomatowych (bankomat, wpłatomat, bankomat recyklingowy) - uwierzytelnienie odbywa się na podstawie wzorca naczyń krwionośnych dłoni klienta, za pośrednictwem czytnika biometrycznego montowanego na urządzeniu. System zapewnia równoległą obsługę transakcji bankomatowych wykonywanych kartą z PIN-em oraz cechami biometrycznymi;

• w placówkach banku do uwierzytelnienia klienta - osoba korzystająca z usługi nie musi legitymować się dokumentem tożsamości. Umieszczenie dłoni nad czytnikiem biometrycznym zapewnia potwierdzenie tożsamości ponad wątpliwość. Eliminowane jest ryzyko przestępczego wykorzystania dokumentów tożsamości oraz wykluczone są sytuacje obsługi klienta bez potwierdzenia jego danych, wzrasta komfort obsługi oraz skraca się czas obsługi;

• w placówkach banku w celu identyfikacji pracownika banku - przy realizacji zadań z obszaru front i back office pracownicy banku wykorzystują metodę biometrii dłoni do logowania w systemach informatycznych oraz do zatwierdzania transakcji. Wszystkie działania w systemach informatycznych są jednoznacznie przypisane do wykonującego je pracownika.

Zgłoszenie w kategorii: Bankowość i finanse

 

 


 

GoldenGate dzięki umiejętności czytania logów transakcyjnych umożliwia bezinwazyjne pozyskiwanie informacji z relacyjnych baz danych, bez ich obciążania. Dzięki temu możemy zasilać systemy analityczne, raportowe, klasy Big Data i Cloud w czasie rzeczywistym. Dla biznesu oznacza to możliwość ciągłej analizy bieżących danych, wykrywania zdarzeń jak również stosowania zaawansowanych algorytmów Machine Learning. Dzięki GoldenGate można wyeliminować okna zasilania środowisk raportowych, znacznie skracając czas reakcji na wydarzenia. Wraz z technologią replikacji GolgenGate oferuje zaawansowany silnik do analizy czyli Oracle Stream Analytics, który pozwala analitykom biznesowym na wykrywanie zdarzeń na które należy zareagować np. niepokojący trend, odchylenia od uznanych minimów i maksimów, zła kolejność występowania zdarzeń i wiele innych – a wszystko to w łatwym graficznym środowisku.

Zgłoszenie w kategorii: Bankowośc i finanse

             


RAILSoft  Business Solution – zintegrowany system informatyczny przeznaczony dla firm kolejowych, którego producentem jest  Petrosoft.pl.

Oprogramowanie dostępne jest w wersji międzynarodowej i składa się z kilkudziesięciu modułów odpowiedzialnych za realizację kilkuset procesów kolejowych.

System przeznaczony jest dla: 

przewoźników kolejowych CARGO ( wdrożenie dla  7 przewoźników kolejowych realizujących przewozy od 15 do 20% masy towarowej w Polsce), 

firm wynajmujących wagony, 

ECM,

firm produkujących wagony,

warsztatów naprawczych i wykonujących przeglądy taboru,

firm odpowiedzialnych za utrzymanie infrastruktury kolejowej.

kolejowych terminali intermodalnych 

System optymalizuje procesy logistyki kolejowej oraz zbiera dane „z gruntu” w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu rozwiązań mobilnych przez pracowników terenowych oraz zastosowaniu  "sztucznej inteligencji" w procesie planowania pociągów i obsad.   RAILSoft staje się standardem informatycznym dla firm.

Zgłoszenie w kategorii: Sektor publiczny

 

                


 


SAP SuccessFactors jest wiodącym na rynku i strategicznym dla SAP rozwiązaniem klasy Enterprise do kompleksowej obsługi procesów HR. Linia produktów do obsługi procesów HR towarzyszy SAP od samego początku istnienia i jest jednym z głównych elementów, na których SAP zbudowało aktualną pozycję rynkową. W czasie naszej kilkudziesięcioletniej historii i obecnie, produkty SAP są rozwijane zgodnie ze zmieniającymi się potrzebami naszych Klientów oraz trendami rynku. Nasi Klienci doceniali stabilność rozwiązania oraz stały dostęp do innowacji, pozwalający na osiąganie przewagi konkurencyjnej. Przyjazny interfejs oraz synergia danych pozwalają w łatwy sposób wykonywać zadania związane z zarzadzaniem, realizacją celów, rekrutacją czy szkoleniami. Strategią SAP, od zawsze, jest dostarczanie rozwiązań w pełni zintegrowanych i dostarczających wartość biznesową w czasie rzeczywistym. 

Zgłoszenie w kategorii: Bankowość i finanse

             


 

TrapX IDS pozwala wykrywać w czasie rzeczywistym, na wczesnych etapach, najbardziej zaawansowane ukierunkowane ataki. Razem z Portnox NAC, który może automatycznie zablokować skompromitowane zasoby IT, jest dokładny, prosty w użyciu i szybki w implementacji z bliskimi zeru "false positive".

Integracja Portnox i TrapX pozwala klientom na:

• Wykrywanie zagrożeń szybciej w obszarach sieci, w których wcześniej mieli ograniczoną widoczność, minimalizując szanse na udane naruszenie. Ta głęboka widoczność szkodliwej aktywności w organizacji może zminimalizować lub wyeliminować ryzyko związane z własnością intelektualną, zasobami IT, krytyczną infrastrukturą i wpływem na operacje biznesowe.

• Zobaczenie zagrożenia bezpieczeństwa w sieci. Wspólne rozwiązanie zapewni ciągłą widoczność, w tym ocenę ryzyka w czasie rzeczywistym dla wszystkich punktów końcowych, we wszystkich lokalizacjach geograficznych, a także odkrywanie i widoczność urządzeń IoT i BYOD.

• Kontrolowanie dostępu, zmniejszając ryzyko za pomocą automatycznych funkcji, aby ograniczyć dostęp, poddawać kwarantannie i blokować fałszywe urządzenia lub instalować aktualizacje łatek. Portnox natychmiast naprawia problemy bezpieczeństwa, umożliwiając pełną kontrolę nad wszystkimi zmiennymi sieciowymi.

Zgłoszenie w kategorii: Bankowość i finanse

  


IPOsystem jest pierwszym na świecie systemem klasy ADS (Autonomous Decision System / Autonomiczny System Decyzyjny), który wykorzystując algorytmy wąskiej sztucznej inteligencji, samodzielnie i bezpośrednio planuje i steruje procesami produkcyjnymi, logistycznymi i pomocniczymi w przedsiębiorstwie.

IPOsystem, bez udziału planistów i osób dozoru bezpośredniego(!) na halach produkcyjnych, podejmuje optymalne decyzje dotyczące kolejności realizacji i doboru zasobów dla poszczególnych czynności technologicznych. Planowanie produkcji i zarządzanie zasobami w IPOsystem odbywa się nie poprzez harmonogramowanie produkcji, ale poprzez inteligentny mechanizm decyzyjny. System na bieżąco, samodzielnie zarządza pracą pracowników i maszyn, uwzględniając w czasie rzeczywistym wszystkie zmiany dotyczące stanu tych zasobów i aktualnej sytuacji na hali produkcyjnej. W przypadku jakichkolwiek odstępstw od założeń normowych, system bezzwłocznie, w przeciągu kilku sekund, wprowadza korekty i dokonuje dodatkowych optymalizacji. Każdy pracownik i maszyna, w każdym momencie wykonują pracę - operację technologiczną z najefektywniejszą ścieżką realizacji pod względem wymaganych terminów wykonania wszystkich zleceń produkcyjnych i maksymalnego wykorzystania dostępnego czasu pracy pracowników i maszyn.

System umożliwia również zbieranie i wykorzystanie w mechanizmach decyzyjnych danych z maszyn oraz bezpośrednie, samodzielne sterowanie maszynami, robotami w procesach realizowanych bez udziału ludzi.

Zgłoszenie w kategorii: Przemysł


Pakiet TETA ERP dedykowany jest dla średnich i dużych przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych. Funkcjonalność TETA ERP zapewnia pełną obsługę procesów biznesowych odbywających się w firmach z różnych branż. Wbudowane w system gotowe mechanizmy i funkcjonalności branżowe tworzone są z myślą o specyficznych potrzebach rynku i doskonale wpisują się w potrzeby przedsiębiorstw o różnej specyfice działalności. TETA ERP jest z powodzeniem wykorzystywana zarówno w przedsiębiorstwach jednooddziałowych, jak i organizacjach o skomplikowanej strukturze. 

System jest w pełni skalowalny – budowa modułowa pozwala klientowi elastycznie dobrać te elementy funkcjonalne, które odpowiadają jego aktualnym potrzebom. Za poszczególne funkcjonalności odpowiadają osobne moduły, które ze sobą harmonijnie współpracują dzięki jednej bazie danych. 

System jest elastyczny – klient sam decyduje, z których funkcjonalności chce korzystać. W razie potrzeb zawsze możliwa jest rozbudowa systemu.

Zgłoszenie w kategorii: Handel i usługi 


VisionCube S.A. zajmuje się implementacją skomplikowanych rozwiązań z zakresu szeroko pojętego IT w Polsce od początku swojego istnienia, jednak w 2017 roku postanowiliśmy pójść o krok dalej i wykorzystać naszą wiedzę i kompetencje do zrealizowania trudnego i skomplikowanego projektu na terenie dystryktu Nakasongola w Regionie Centralnym w Ugandzie. W odpowiedzi na realne potrzeby tamtejszych mieszkańców powstał pomysł, aby pomóc dwóm lokalnym szkołom i szpitalowi: zainstalowaliśmy tam stały, symetryczny dostęp do Internetu, wdrożyliśmy system wideokonferencyjny firmy Cisco oraz wybudowaliśmy sieć światłowodową pomiędzy wspomnianym szpitalem, a dwoma szkołami (podstawową i zawodową). Całość infrastruktury administrowana jest przez nas z Polski - wszystkie jej komponenty są zarządzane „z chmury”.

Zgłoszone przez nas w dwóch kategoriach konkursowych (ochrona zdrowia i sektor publiczny) rozwiązanie firmy Cisco, pokazuje, że nowe technologie sprawdzają się nie tylko w biznesie, ale też w działaniach pomocowych w miejscach tak odległych, jak afrykański busz. Mogą one realnie podnieść jakość życia, i rzutować na przyszłość ludzi (zarówno jeśli chodzi o edukację, jak i zdrowie) oraz mieć realny wpływ nich lepszy start w przyszłość.

Zgłoszenie w kategorii: Ochrona zdrowia i sektor publiczny


VSoft archITekt to zintegrowana platforma do tworzenia oprogramowania. Składa się z zestawu narzędzi, komponentów i modułów usprawniających i automatyzujących proces wytwarzania rozwiązań biznesowych. VSoft archITekt jest wynikiem wieloletnich doświadczeń projektowych VSoft, wiedzy technologicznej oraz potrzeb rynkowych.

Wszystkie moduły platformy archITekt współpracują ze sobą, są konfigurowalne i zintegrowane. Użycie poszczególnych komponentów zapewnia stabilny proces realizacji oraz maksymalną efektywność tworzonych w oparciu o nie rozwiązań biznesowych. Modułowość i otwartość pozwala skalować i rozwijać system w zależności od rosnących potrzeb.

Platforma archITekt daje możliwość konfiguracji m.in.: reguł i decyzji biznesowych (algorytmy i modele), procesów masowych i biznesowych, elementów GUI, szablonów dokumentów.

Moduł archITekt Studio pozwala na konfigurowanie rozwiązań przez osoby posiadające wiedzę biznesową przy użyciu projektantów graficznych. Zestaw ergonomicznych projektantów pozwala na łatwe zarządzanie konfiguracją oraz umożliwia natychmiastowe testowanie wprowadzanych zmian w narzędziu projektowym. 

Funkcjonalność rozwiązań zbudowanych przy użyciu VSoft archITekt może być udostępniania innym systemom przy pomocy usług sieciowych i współpracę z różnymi szynami usług (ESB). VSoft archITekt zapewnia wysokie standardy bezpieczeństwa, dzięki użyciu sprawdzonych komponentów projektowanych specjalnie dla systemów objętych wysokimi wymaganiami bezpieczeństwa.

Zgłoszenie w kategorii: Bankowość i finanse