Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Prenumerata
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise – rozwiązania IT dla rozwoju biznesu
Check Point Cyberbezpieczeństwo w 2020
Cisco Webex
Commvault - Zintegrowane rozwiązania do backupu danych
Fortinet Bezpieczna praca zdalna
Fortinet Cyberbezpieczeństwo
Google Cloud
HPE GreenLake
HPE Infrastruktura
IBM Security University 2020
IBM Data and AI Virtual Forum Poland
IFS Applications
SAP Analityka Big Data
SUSE Innowacje Open Source dla biznesu
VMware SD-WAN by VeloCloud
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise – rozwiązania IT dla rozwoju biznesu
Check Point Cyberbezpieczeństwo w 2020
Cisco Webex
Commvault - Zintegrowane rozwiązania do backupu danych
Fortinet Bezpieczna praca zdalna
Fortinet Cyberbezpieczeństwo
Google Cloud
HPE GreenLake
HPE Infrastruktura
IBM Security University 2020
IBM Data and AI Virtual Forum Poland
IFS Applications
SAP Analityka Big Data
SUSE Innowacje Open Source dla biznesu
Prenumerata
Archiwum
Download
Newslettery
Strona główna
Felietony
Felietony
Content marketing pod lupą
Marcin Tyborowski, 20.01.2015
Content marketing staje się coraz częściej wykorzystywanym narzędziem w różnorakich kampaniach promocyjnych i komunikacyjnych. Przyzwyczailiśmy się, że sieci handlowe na święta oprócz dzwoneczków i pędzącego w saniach Świętego Mikołaja serwują nam również przepis na karpia. Kampanie te są zapewne skuteczne (co mnie nie dziwi) bo nie dość, że jest ich coraz więcej to marketingowcy wykorzystują kolejne nośniki: spoty radiowe i telewizyjne, książeczki z przepisami, dedykowane serwisy i próby gromadzenia społeczności. Czyli działa na wszystkich.
Spokojnie z tą przyszłością
Michał Bonarowski, 17.12.2014
Prognozowanie przyszłości to zajęcie cokolwiek osobliwe. Na podstawie niekompletnych danych jedni ludzie przewidują zdarzenia, które inni ludzie traktują jak podstawę do podejmowania decyzji, a przynajmniej jako temat do dyskusji.
Stereotyp
Piotr Kowalski, 17.12.2014
Zawsze naigrywano się z informatyków w takim samym stopniu, w jakim ich podziwiano. Teraz być może podziw ten zasadniczo się zmniejszył, a utrwaliły się pewne wzorce, które niekoniecznie muszą się podobać ludziom z branży.
Kwestia czasu
Michał Bonarowski, 05.11.2014
Bolączką polskiego systemu gospodarczego jest słaby system sądowniczy. Jego słabość zasadza się na kilku wadach.
Czas
Piotr Kowalski, 05.11.2014
Na każdego przychodzi moment, kiedy trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie, jak chce się pokierować swoim życiem. Wiadomo, że w gruncie rzeczy chodzi o karierę zawodową, przynajmniej w większości przypadków, gdyż jedynie praca pozwala na zdobycie środków finansowych, jeśli nie mamy sprytu lub układów, aby pozyskać je inaczej.
Głupi i leniwi
Michał Bonarowski, 29.10.2014
Jeden z moich szefów w zwykł mawiać: user jest głupi i leniwy. Tak człowiek mediów klasyfikował przeciętnego czytelnika, widza czy słuchacza, a w szczególności użytkowników serwisów internetowych. Buntowałem się wtedy, bo jakże to można tak pogardzać swoimi, bądź co bądź, klientami, płacącymi nie pieniędzmi, ale czasem spędzonym z medium, dzięki czemu reklamodawca płaci za reklamę.
Uziemieni
Piotr Kowalski, 29.10.2014
Podczas studiów i z początkiem zawodowej kariery człowiek wierzy w doniosłość swej roli na tym padole. Ma się wtedy wrażenie, że można zmienić świat i na pewno można wiele, chociaż nie do końca wiadomo, co. Z biegiem czasu rzeczywistość wygrywa z marzeniami i wiarą. W przypadku informatyków wizje kończą się tam, gdzie zaczynają się użytkownicy.
Obraz na miarę epoki
Piotr Kowalski, 15.10.2014
Jak pokazuje praktyka, w ciągu kilkudziesięciu lat rozwój technologiczny może potoczyć się w szybszym tempie, niż zakładano. Często też kierunek rozwoju nie pokrywa się z wcześniejszymi wyobrażeniami, które często okazują się dziecinne w zestawieniu z rzeczywistością.
Spokojnie jak na wojnie
Michał Bonarowski, 15.10.2014
W amerykańskim serwisie Extreme Tech można znaleźć film, na którym w domowych warunkach, na małej wielkości drukarko-frezarce, bez udziału człowieka, wykonywana jest niewielka metalowa część. Urządzenie, które potrafi to zrobić, to ascetyczny czarny sześcian o boku ok 40 cm.
Udział osobisty
Piotr Kowalski, 27.08.2014
Do rangi tak zwanego obciachu, mówiąc kolokwialnie, mogą pretendować różne zjawiska, i to w rozmaitych dziedzinach. Najczęściej są to pewne rodzaje zachowań bądź estetyki, które określane bywają potocznie jako wiocha, co z reguły nie jest sprawiedliwe dla mieszkańców tej ostatniej.
O bezsensie planowania przyszłości
Michał Bonarowski, 27.08.2014
Wrzesień: początek szkoły, korki w miastach, podmuch jesieni. Szczególnie teraz czuje się moc przemijania. Liście żółkną, wiatr wieje, deszcze coraz częstsze. Żadna tam złota polska jesień, przecież wszystko gnije i obumiera. Łatwo wtedy o refleksję nad następstwem nie tylko pór roku, ale całych pokoleń.
Genialne, zwariowane i takie sobie
Michał Bonarowski, 25.06.2014
Wakacje za pasem. I tak nic nie zagłuszy wewnętrznego monologu drzemiącego w nas racjonalizatora-wynalazcy.
Zmiany, zmiany, zmiany
Piotr Kowalski, 25.06.2014
Ludzie mają często skłonności do zachowań konserwatywnych, przez co nie przepadają za zmianami. Przynajmniej niektórzy. Na szczęście jest też spora grupa entuzjastów nie lubiących stagnacji. Chyba dzięki nim istnieje jakikolwiek postęp.
Mądry po szkodzie
Piotr Kowalski, 18.06.2014
Zastanawiam się, czy udostępnianie możliwości internetowej rejestracji zdarzeń nie jest przez niektóre podmioty traktowane jako zło konieczne. Bowiem oprócz oferowania kanału, trzeba zadbać o jego sensowne wykorzystanie.
Monty Python i Święty Admin
Michał Bonarowski, 18.06.2014
Latający Cyrk Monty Pythona reaktywuje się po 30 latach i da występ w lipcu br. Przedstawienie obejrzy na żywo 20 tys. widzów. Komicy, którzy stworzyli kanon żartów tonących w oparach absurdu, mają na koncie kilkadziesiąt skeczy i gagów.
Granica
Piotr Kowalski, 04.06.2014
Ciekawe, czy rynek oprogramowania ulegnie kiedyś nasyceniu. Z jednej strony wymyślać i tworzyć można bardzo dużo w tej niematerialnej dziedzinie, z drugiej jednak strony trzeba mieć rynek odbiorców, którzy zechcą z tego korzystać.
Poprzednia
strona
1
...
4
5
6
7
8
...
243
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »