Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
TechData - Usprawnij działanie krytycznych aplikacji
Equinix - Digital first
Poly - Skuteczna współpraca
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
TechData - Usprawnij działanie krytycznych aplikacji
Equinix - Digital first
Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
CIO Executive
CIO Executive
Zawód z certyfikowaną przyszłością
George Sifri, 17.06.2002
Przez wiele lat uczelnie kształcące menedżerów nie uznawały zarządzania projektem za odrębną dyscyplinęwiedzy.
Dwuogniskowe okulary stratega
Tom Davenport, 20.05.2002
W dzisiejszych, trudnych czasach większość menedżerów ma do rozwiązania następujący problem: umocnić konkurencyjność przedsiębiorstwa w dłuższej perspektywie czasowej - bez wydawania góry kasy w perspektywie krótszej.
Program i Konkurs Lider Zarządzania CXO - rozpoczęty!
Iwona D. Bartczak, 20.05.2002
Dobiegły końca przygotowania koncepcji i formuły organizacyjnej Programu i Konkursu Lider Zarządzania CXO. Proponujemy przedsiębiorstwom udział w unikatowym przedsięwzięciu, które ma na celu zarówno uhonorowanie dotychczasowych osiągnięć firm, jak i wsparcie ich rozwoju poprzez dostarczenie informacji, wiedzy i możliwości uczenia się.
Przezorność pracodawców, wzajemność pracowników
Iwona D. Bartczak, 20.05.2002
Na poszczególnych etapach rozwoju firma potrzebuje innych relacji z pracownikami i innych pracowników. Czasem potrzebne są gwiazdy, a czasem ludzie stworzeni do gry zespołowej, czasem ludzie całym sercem oddani firmie, a czasem jedynie pracownicy wypożyczeni z agencji
Mierzyć, aby doskonalić
Grzegorz Gruchman, 20.05.2002
Mierniki procesów odgrywają dużą rolę w ich doskonaleniu. Dzięki nim możemy się dowiedzieć, czy dostarczamy produkty i usługi zgodne z oczekiwaniami klientów.
Rachunek wielce obiecujący
Dariusz Orchowski, 22.04.2002
ABC jest metodą rachunkowości zarządczej, pozwalającą na ustalenie źródeł zysku w przedsiębiorstwie, obliczenie rentowności produktów, kanałów dystrybucji lub klientów oraz zidentyfikowanie i ocenę, które z działań wykonywanych w firmie, w jakim stopniu przyczyniają się do wytworzenia wartości dodanej.
Informacje na własny i obcy użytek
Zofia Dzik, Włodzimierz Bieliński, 22.04.2002
Jeszcze w wielu firmach informacja przygotowywana na potrzeby podmiotów zewnętrznych jest mylona z informacją zarządczą.
Wiedza dostępna i pożądana
Amir Fazlagić, 22.04.2002
W roku 1998 firma Glaxo Wellcome (obecnie GlaxoSmithKline) za 220 mln USD wykupiła 80% akcji Poznańskich Zakładów Farmaceutycznych Polfa. Dzięki dalszym inwestycjom fabryka ta stała się jednym z najnowocześniejszych zakładów w Polsce, który ma szansę być centrum produkcyjnym GlaxoSmithKline na Europę Centralną i Wschodnią.
Twórcy dobrego klimatu
Krzysztof Obłój, 22.04.2002
Mało jest tematów, które budzą w teorii i praktyce strategii, a nawet szerzej - całej problematyce organizacji i zarządzania - takie emocje jak kwestia przywództwa.
Nowy portfel Carolyn
Iwona D. Bartczak, 25.03.2002
W marcu, czyli równocześnie z tym numerem CXO, ukazuje się książka Fredericka Newella "Lojalność.com: Zarządzanie relacjami z klientami w nowej erze marketingu internetowego".
Trzy odmiany reengineeringu
Andrzej Góralczyk, 25.03.2002
Dzisiaj nie ma już śladu po klasycznym reengineeringu, ale jego sława i upadek są stale aktualną lekcją.
Jakość w nowym garniturze
Grzegorz Gruchman, 25.03.2002
Parę lat temu pewien zagraniczny ekspert tłumaczył mi, że w Świecie Jakości żyją istoty należące do dwóch ras, tj. do małej jakości i Dużej Jakości. Istoty pierwszej rasy ubierają się w procedury ówczesnej normy ISO. Istoty drugiej są odziane w filozofię TQM i spoglądają na te pierwsze z góry.
Obrachunek kompetencji
Jacek Kubrak, 25.03.2002
Kompetencje podlegają takiemu samemu cyklowi zdobywania, wzrostu i starzenia się, jak inne wartości niematerialne, wykorzystywane w przedsiębiorstwie.
Ucieczka spod pejcza
Kim Korff, Henrik Knak, 25.03.2002
Producenci muszą zmierzyć się z czterema, wzajemnie powiązanymi trendami: krótszym czasem użytkowania produktów, szybszymi dostawami, zwiększoną liczbą wersji produktów i krótszymi seriami wyrobów.
Podpatrywanie z rozmysłem
Piotr Siciak, 25.03.2002
Benchmarking to nie jest proste skopiowanie przebiegu procesu z jednej organizacji do drugiej.
Bez paniki - to tylko koszty
Iwona D. Bartczak, 25.02.2002
Mądrość zarządzania kosztami polega nie na sprycie w wyszukiwaniu oszczędności w obliczu trudności rynkowych, lecz na budowaniu świadomości i odpowiedzialności wszystkich pracowników za ich powstawanie.
Poprzednia
strona
1
...
151
152
153
154
155
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »