Biblioteka IT

Twoje centrum wiedzy o rozwiązaniach IT. Szczegółowe specyfikacje, case study, prezentacje. Zdobądź informacje dzięki którym podejmiesz właściwe decyzje. Pobierz dokumenty typu whitepaper, raporty, obejrzyj webcasty.

Platforma cyberbezpieczeństwa Fortinet Security Fabric zasilana przez FortiOS Firmy na całym świecie stają się coraz bardziej cyfrowe, a to sprawia, że muszą zatroszczyć się o odpowiednie bezpieczeństwo IT. To nie lada wyzwanie, ponieważ stale pojawiają się nowe zagrożenia, a cyberprzestępcy stają się coraz sprytniejsi. Sytuację dodatkowo utrudnia fakt, że mamy dziś dobę pracy hybrydowej, gdzie wielu pracowników korzysta z firmowych zasobów, przebywając we własnych domach. Przedsiębiorstwa często wdrażają różne narzędzia zabezpieczające, aby chronić wybrane segmenty sieci w izolacji, czy nawet mniejsze, wyspecjalizowane działy. Jednak ta praktyka sprawia, że utrzymanie widoczności całej organizacji i konsekwentne egzekwowanie zasad staje się bardzo trudne, a miejscami - niemożliwe. Coraz więcej firm ma problemy z zapewnieniem wysokiego bezpieczeństwa na styku użytkownik-aplikacja w modelu "niezależnie od lokalizacji". Fortinet Security Fabric to bardzo skuteczna platforma cyberzabezpieczająca, oparta na systemie FortiOS, z bogatym i otwartym ekosystemem. Obejmuje szeroką sieć rozwiązań zabezpieczających, m.in. ochronę urządzeń, danych i aplikacji, a nawet usługi self-healingu (samonaprawianie). Cała platforma opiera się na trzech filarach. Pierwszy to szeroka skala działania - możemy zmniejszyć ryzyko i zarządzać całą cyfrową powierzchnią ataku (entire digital attack surface). Drugi dotyczy integracji - Fortinet dba o to, aby zmniejszyć złożoność i zadbać o to, aby szanse na wystąpienie ewentualnych luk w zabezpieczeniach były minimalne. I trzeci: automatyzacja, co w praktyce oznacza szybszy czas na efektywne działania i zapobieganie cyberzagrożeniom. Dowiedz się, jak skuteczna jest platforma Fortinet Security Fabric, gdzie sprawdza się najlepiej i dlaczego warto rozważyć jej wdrożenie.
Rozwiązania SD-WAN Fortinet FortiGate Fortinet w ramach rozwiązań Fortinet FortiGate oferuje szybkie, skalowalne i elastyczne sieci SD-WAN, które cechują się najwyższym poziomem bezpieczeństwa. W ofercie firmy znajdziemy rozwiązania dla firm rozwijanych na skalę międzynarodową, w chmurze, czy też narażonych na wiele ataków ze względu na branżę, w jakiej działają. Rozwiązania Fortinet konsolidują SD-WAN, zaporę firewall nowej generacji (next-generation firewall), jak również zaawansowany routing. Wszystko po to, aby zapewnić świetną jakość połączeń, przyspieszyć konwergencję sieci i zabezpieczeń, a także uprosić architekturę sieci WAN. Ponadto Fortinet stawia na automatyzację wielu procesów i zadań, głęboką analitykę oraz metody self-healing (tzw. samonaprawianie). Jednym z rozwiązań Fortinet jest FortiGate Rugged Secure SD-WAN, przeznaczone dla firm działających w trudnych warunkach. Jeśli np. chcemy wdrożyć rozwiązanie SD-WAN w fabryce, podstacji czy nawet na platformie wiertniczej, najlepiej jest wybrać rozwiązanie uproszczone, takie jak FortiGate Rugged Secure SD-WAN. Zapewnia ono dostęp do zintegrowanych mechanizmów analizy i zarządzania, jest przygotowane do pracy w trudnych warunkach otoczenia, a także zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa. Oferuje przy tym scentralizowane zarządzanie, szczegółowe raporty, rozwiązania automatyzujące i – co ważne – bezobsługowe wdrożenie. Dowiedz się, jak wdrażać nowoczesne rozwiązania SD-WAN w trudnych warunkach otoczenia.
Case Study: Woco Tech wykorzystał usługi zarządzane DiCentral, aby zapewnić zgodność z wytycznymi MMOG/LE WYZWANIE Obieg dokumentów EDI pomiędzy Fordem a Woco odbywał się na portalu udostępnionym przez Forda. Ze względu na wprowadzenie globalnych standardów procesów zarządzania łańcuchem dostaw, które zapewniają najlepsze praktyki branżowe (zwane MMOG/LE), Ford zalecił Woco utworzenie programu zgodności EDI dla swoich dostawców poziomu 2 i poziomu 3. Przedstawiciele Forda umówili się na wizytę w Woco w celu przeprowadzenia kontroli i upewnienia się, że Woco przestrzega rygorystycznych wytycznych, co jeszcze bardziej zwiększyło presję na znalezienie programu EDI, który można by szybko wdrożyć. Głównym wyzwaniem, przed którym stanęła firma Woco, była nadmierna ilość ręcznego wprowadzania danych wymaganych do przetwarzania zamówień i wprowadzania odpowiednich informacji do systemu ERP. Firma korzystała z niestandardowego rozwiązania ERP, które nie było zintegrowane z ponad 45 dostawcami, a większość z nich nie korzystała z żadnego ERP. Wymiana dokumentów i potwierdzenia zamówień odbywały się drogą mailową lub telefoniczną. Proces otrzymywania i wysyłania faktur do każdego dostawcy za różne zamówienia w formacie Excel lub PDF był nie tylko czasochłonny, ale także znacznie zwiększał ryzyko niedokładności danych spowodowanych błędem człowieka. Aby ułatwić ten proces, firma Woco chciała, aby jej dostawcy drukowali i umieszczali etykiety VDA na swoich produktach. (VDA to format danych używany przez firmę Ford w Europie do komunikatów EDI). Zapoznaj się z Case Study i dowiedz się, jakie rozwiązanie od firmy DiCentral pozwoliło sprostać temu wyzwaniu. Zapraszamy do lektury.
Zmień swój łańcuch dostaw dzięki współpracy Jako wiodący dostawca rozwiązań integracji B2B w chmurze (B2Bi), DiCentral jest świadkiem ewolucji B2Bi połączonej z wyzwaniami organizacyjnymi związanymi z ekspansją na nowe rynki geograficzne, szybszym reagowaniem na potrzeby klientów, optymalizacją kosztów zapasów i łańcucha dostaw, wdrażaniem nowych systemów ERP i dążeniem do tego, aby stać się bardziej sprawną i elastyczną organizacją. W DiCentral pomagamy tysiącom organizacji sprostać temu codziennemu wyzwaniu. Chcemy, abyś usłyszał(a) o organizacjach, którym pomogliśmy i poznał(a) ich opinie. Wraz z Uniwersytetem Tennessee i Instytutem Globalnego Łańcucha Dostaw pragniemy podzielić się z Tobą wynikami badania ponad 200 różnych firm podejmujących codziennie wyzwanie polegające na integracji i współpracy z klientami i dostawcami. Badanie ujawnia korzyści płynące z technologii współpracy poprawiających wydajność w całym łańcuchu dostaw oraz podkreśla korzyści płynące ze stosowania podejścia opartego na chmurze do wdrażania i zarządzania integracją opartą na technologii. Mamy nadzieję, że czytelnik wykorzysta to badanie jako narzędzie do usprawnienia współpracy z partnerami handlowymi, obniżenia całkowitych kosztów operacyjnych i zwiększenia elastyczności przedsiębiorstwa. Przeprowadzenie tego badania nie byłoby możliwe bez surowych danych i użytkowników, którzy poświęcili swój czas na zebranie i dostarczenie nam cennych informacji. Jesteśmy bardzo wdzięczni wszystkim 237 firmom, które wzięły udział w programie i jesteśmy dumni, że zdecydowana ich większość to klienci DiCentral. Chcielibyśmy podziękować dr Dittmannowi i Uniwersytetowi Tennessee za wykonanie wszystkich ciężkich prac, które obejmowały zaprojektowanie badania, zebranie danych, analizę danych i napisanie końcowego artykułu. Chcielibyśmy również podziękować Instytutowi Globalnego Łańcucha Dostaw za jego nieustające wsparcie w finansowaniu i promowaniu edukacji i badań w zakresie optymalizacji wiedzy na temat łańcucha dostaw. Od 20 lat Instytut Globalnego Łańcucha Dostaw wywiera wpływ na sposób postrzegania przywództwa, sponsoruje cenny dialog na swoich forach dotyczących łańcucha dostaw i dzieli się doświadczeniami rady doradczej składającej się z dyrektorów generalnych i pionierów biznesu. Dlatego DiCentral Corporation ma przyjemność zaprezentować artykuł pod tytułem „Zmień swój łańcuch dostaw dzięki współpracy: Umożliwienie integracji między dostawcami i klientami dzięki wykorzystaniu technologii “ autorstwa dr J. Paul Dittmanna, dyrektora wykonawczego Instytutu Globalnego Łańcucha Dostaw.
Optymalizacja zarządzania IT w czasach pandemii Trwająca pandemia koronawirusa wymusiła zmiany w podejściu do zarządzania IT. Wszystko wskazuje na to, że obecna sytuacja jeszcze trochę potrwa, firmy przez dłuższy czas będą pracować zdalnie, a wypracowane rozwiązania na stałe zagoszczą w nowo nakreślonym modelu biznesowym wielu organizacji. Kiedy w ostatnich latach umysły szefów IT skupione były na chmurze, internecie rzeczy, cyfrowej transformacji i Przemyśle 4.0, wydarzyło się coś, na co mało kto był przygotowany – pandemia COVID-19 i konieczność natychmiastowego dostosowania się do nowych reguł gry. Obecny kryzys istotnie dotknął wiele branż gospodarki. Nawet gałęzie nieobjęte bezpośrednio ograniczeniami i nakazami muszą mierzyć się dzisiaj z nową rzeczywistością – zaburzonym łańcuchem dostaw, zmienionymi zachowaniami konsumenckimi, a nawet koniecznością zadbania o zdrowie pracowników jak nigdy wcześniej. W tle pandemii COVID-19 rozgrywa się bitwa o zachowanie ciągłości działania wielu firm w Polsce i na świecie. Kryzys obnażył mocne i słabe strony działów IT, którym z dnia na dzień przyszło zmierzyć się z niespodziewanym wyzwaniem – pracą zdalną i koniecznością optymalizacji zarządzania. Nic dziwnego, że aż 85% respondentów uznało możliwość dostępu do zasobów firmy z dowolnego miejsca jako kluczowy lub bardzo ważny element strategii, która zapewni im odporność na kryzys i zachowanie ciągłości biznesowej na najbliższy rok. W jaki zatem sposób przedsiębiorstwa budują swoją odporność na kryzys? Czy korzystanie z outsourcingu i chmury rośnie wraz z optymalizacją budżetów i szukaniem większej elastyczności? Czy już dzisiaj weryfikowane są plany na przyszłość? Badanie „Optymalizacja zarządzania IT w czasach pandemii”, przeprowadzone przez „Computerwold” na zlecenie ATM, właściciela marki Atman i lidera rynku centrów danych w regionie, ma dać odpowiedź, w jaki sposób obecny kryzys zmienił podejście firm do outsourcingu i chmury. Czy w dobie pandemii, przy zwiększonej pracy zdalnej, przedsiębiorstwa i instytucje publiczne są bardziej skłonne do korzystania z zewnętrznych usług? Odpowiedzi na te pytania znalazły się w raporcie z badania.