Biblioteka IT
Twoje centrum wiedzy o rozwiązaniach IT. Szczegółowe specyfikacje, case study, prezentacje. Zdobądź informacje dzięki którym podejmiesz właściwe decyzje. Pobierz dokumenty typu whitepaper, raporty, obejrzyj webcasty.
Sześć niezbędnych kroków do skutecznej migracji do Wi-Fi 6
Zaledwie kilka lat temu standard Wi-Fi 5 był pierwszym wyborem administratorów sieci. Klienci, przedsiębiorstwa, ośrodki rządowe, instytucje oświatowe, szpitale, przemysł turystyczny i systemy transportu masowego, takie jak lotniska i stacje kolejowe – we wszystkich tych branżach czerpano korzyści z wyższych prędkości przesyłu i standardu 802.11ac. Podczas, gdy niektóre podmioty wcześniej podjęły decyzję o wdrożeniu punktów dostępowych Wave 1, inni wykazali się nieco bardziej pragmatycznym podejściem, oczekując na wprowadzenie standardu 802.11ac Wave 2.
Tak samo stanie się w przypadku najnowszego standardu Wi-Fi, 802.11ax, znanego pod nazwą Wi-Fi 6. Pojawią się innowatorzy z sektora produkcyjnego oraz klienci i przedsiębiorstwa, które będą chciały sięgnąć po korzyści stwarzane przez Wi-Fi 6 i zyskać przewagę na rynku.
Przewiduje się, że ze względu na wymierne korzyści oferowane przez standard Wi-Fi 6 zostanie on wdrożony szybciej niż
stało się to w przypadku Wi-Fi 5. Korzyści te obejmują m.in. możliwość:
rozróżniania sygnałów przesyłanych z jednej sieci do drugiej za pomocą kolorów przypisywanych w podstawowym zbiorze usług (BSS – basic service set) - zwiększających wydajność i szybkość sieci;bardziej wydajnego użycia strumieni przestrzennych z funkcją ponownego wykorzystywania przestrzeni;korzystania z wielodostępu z ortogonalnym podziałem częstotliwości (OFDMA – Orthogonal Frequency Division Multiple Access) oraz systemu wieloantenowego MIMO dla wielu użytkowników (MU-MIMO) zarówno w przypadku transmisji do klienta jak i od klienta;zapewnienia dłuższej żywotności baterii urządzenia dzięki funkcji docelowego czasu budzenia (TWT – Target Wake Time).
Zapoznaj się z materiałem i poznaj sześć niezbędnych kroków, które w naszej opinii mogą pomóc Ci zarządzać wdrożeniem standardu Wi-Fi 6 i przygotować do tego Twoją sieć.
Raport z badania Computerworld: System CRM w średnich i dużych przedsiębiorstwach
81% średnich i dużych przedsiębiorstw korzysta z aplikacji CRM, ale niedrogie systemy często okazują się niewystarczające. Wiele z tych firm rozważa lub decyduje się na zmianę posiadanego oprogramowania na takie, które zapewni im wymagany poziom skalowalności oraz bezpieczeństwa, a przy tym zaoferuje funkcje pozwalające objąć zarządzaniem wszystkie procesy biznesowe w obszarze sprzedaży, obsługi klienta i marketingu. Rozwiązanie, które sprosta oczekiwaniom firm o dużej skali działalności, nierzadko wielooddziałowych, o rozproszonej geograficznie strukturze.
Badanie, przeprowadzone przez redakcję „Computerworld” w partnerstwie z firmą Intersys, miało na celu znalezienie odpowiedzi na pytania:
W jaki sposób średnie i duże przedsiębiorstwa wykorzystują posiadany system CRM, jakie dostrzegają w nim niedoskonałości oraz jak oceniają wpływ tych rozwiązań na cyfrową transformację biznesu.Które przesłanki stanowiłyby istotny bodziec do rozszerzenia zakresu wykorzystania lub wdrożenia nowego CRM-aCzym powinien cechować się nowoczesny system wspierający procesy biznesowe w obszarze sprzedaży, obsługi klienta i marketingu
Szczegóły w raporcie z badania.
Zaawansowane zarządzanie majątkiem przedsiębiorstwa
Zarządzanie wydajnością majątku (asset performance management, APM) to trudna dziedzina. Oprogramowanie do zarządzania wydajnością majątku musi obsługiwać nie tylko elementy wyposażenia, zarządzanie zleceniami roboczymi i inwentaryzację obsługi technicznej, ale również wszystkie procesy służące zapewnieniu, że składnik majątku jest gotowy do wykorzystania.
Dobry program APM powinien obejmować monitorowanie wskaźników związanych z majątkiem, takich jak średni czas naprawy (mean time to repair, MTTR), żywotność składników majątku, koszt oraz miary związane z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz wpływem na środowisko. Może też powiązać powyższe dane z wkładem składników majątku w działalność produkcyjną przedsiębiorstwa, a także ich wpływem na rentowność i wskaźniki niefinansowe, takie jak wskaźniki realizacji zamówień i wskaźniki jakości.
Efektywny program APM nie jest dziełem przypadku. Przedsiębiorstwo musi pokonać określone etapy rozwoju, aby stworzyć program APM zapewniający podstawowe korzyści w zakresie czasu pracy bez przestojów, niezawodności, jakości i wydajności pracy. Na końcu tej drogi można uzyskać zaawansowany program APM gwarantujący sprawność i wydajność na najwyższym poziomie.
Pobierz materiał i poznaj pięć etapów tworzenia zaawansowanego programu APM.