Luksusowa analiza
- Krzysztof Frydrychowicz,
- 16.06.2009
Stephen Brobst, Chief Technology Officer w Teradata, rozmawiał z nami na temat rynku business intelligence.
Teradata przedstawia się jako największy na świecie dostawca specjalizujący się w rozwiązaniach do analizy biznesowej. Jakkolwiek powyższy pogląd może budzić sprzeciw bliższych i dalszych konkurentów, należy przyznać, że półtora roku po odłączeniu się od NCR firma ma się doskonale. Mimo kryzysu w branżach, z których rekrutują się jej główni klienci, utrzymuje wysoką sprzedaż i zysk brutto powyżej 50%. Kierownictwo zwykło podkreślać, że Teradata to wysoce specjalizowane rozwiązania dla dużych, zamożnych klientów.
Czołowe firmy badające rynek IT, jak Gartner i Forrester, komplementują ofertę Teradaty z zakresu business intelligence (BI). Czym wasze podejście wyróżnia się na tle innych?
Oczywiście jest wiele elementów. Na poziomie technicznym wyróżniają nas optymalizatory, klastry, systemy
Nie mam wątpliwości, że "customer collaboration", rozumiana jako zaangażowanie klientów w tworzenie i udoskonalanie produktów, to najlepsza droga rozwoju.
Dostarczamy zoptymalizowane rozwiązanie business intelligence - bazę, modele danych, a także platformę
Zobacz więcej: