Analiza przyszłości

Z Crispinem Readem, wiceprezesem Business Objects, rozmawia Marian Łakomy.

Z Crispinem Readem, wiceprezesem Business Objects, rozmawia Marian Łakomy.

Analiza przyszłości

Crispin Read, wiceprezes Business Objects

W jakim kierunku rozwija się wasz sztandarowy produkt?

Najbliższe plany dotyczą usprawnień parametrów kluczowych narzędzi analitycznych, tj. Business Objects i WebIntelligence, zwłaszcza w zakresie skalowalności, dostępu i raportowania poprzez Web. W dalszej perspektywie zależy nam na wbudowaniu mechanizmów współpracy między użytkownikami.

To pozwoli nam dostarczać produkty znacznie potężniejsze.

Skąd zainteresowanie pomiarem wydajności procesów biznesowych?

Klienci deklarują potrzebę pomiaru wydajności biznesu. Najpopularniejsze produkty z tej dziedziny oferują panele wskaźnikowe do oceny wydajności procesów. Mamy produkt o nazwie Application Foundation - panel do pomiaru i monitorowania metryk procesów w czasie. Takie narzędzia to następny kierunek rozwoju Business Objects.

Czy wyniki analiz i metryki wystarczą do podejmowania decyzji?

Proces podejmowania decyzji opiera się na wiedzy, doświadczeniu, instynkcie i danych dostarczanych przez aplikacje analityczne.

W jakim stopniu każdy z tych czynników wpływa na decyzje?

To indywidualna sprawa. Nie ulega jednak wątpliwości, że dobra analiza jest niezbędna.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200