10 rzeczy, które powinni zautomatyzować marketingowcy, aby zwiększyć liczbę leadów i pomnożyć zysk

Wielu marketingowców zmaga się z koniecznością zapewnienia indywidualnego podejścia, którego wymagają dziś kupujący. Każdorazowe dostosowanie komunikacji do indywidualnych potrzeb dziesiątek, setek czy nawet tysięcy potencjalnych klientów to prawdziwe wyzwanie. Choć intuicja zdaje się temu zaprzeczać, rozwiązaniem może być automatyzacja. Jednak zwyczajna automatyzacja procesów to nie wszystko – przede wszystkim powinna ona pomagać w zrozumieniu potrzeb kupującego, uwzględniać zainteresowania potencjalnych klientów, a także umożliwiać im samodzielne przebycie drogi wiodącej do zakupu.

W zależności od potrzeb automatyzację można wykorzystać do pozyskiwania, konwertowania, rozwijania, utrzymywania i reaktywowania. Wystarczy, że wskażesz problem biznesowy, zaczniesz rejestrować zachowania (w sieci, korespondencji e mail, w portalach społecznościowych itd.) i wykorzystywać je do tworzenia wyjątkowej, spersonalizowanej komunikacji obejmującej wszystkie punkty interakcji.

Pobierz bezpłatny poradnik i zapoznaj się z 10 rzeczami, które można zautomatyzować, aby pobudzić strategię marketingową i zwiększyć zyski!

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail