Jaka firma, taka dostępność

Począwszy od małych przedsiębiorstw, gdzie infrastruktura IT pełni głównie funkcje pomocnicze, poprzez spółki średniej wielkości obsługujące klientów wewnętrznych i zewnętrznych, po duże koncerny międzynarodowe świadczące usługi przez całą dobę, siedem dni w tygodniu – każdej organizacji powinno zależeć na minimalizacji przestojów w pracy sprzętu. Krótsze czasy przestojów to większa dostępność usług, a więc i większa satysfakcja użytkowników. Jak ocenić firmowe potrzeby w zakresie dostępności usług?

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Najpopularniejsze
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Firmowe dane z jeszcze lepszym silnikiem przetwarzania
Firmowe dane z jeszcze lepszym silnikiem przetwarzania