Argentum Contact Desk - likwidujemy czarne dziury, w których giną sprawy

Argentum Contact Desk to autorskie rozwiązanie dla dużych i średnich organizacji, zapewniające:

  • - przyjmowanie i obsługę zgłoszeń i zleceń,
  • - organizację prac serwisowych,
  • - kontrolę przepływu informacji,
  • - raportowanie prac,
  • - nadzór nad infrastrukturą.
Rozwiązanie Contact Desk może być wykorzystywane jako system informacji wewnętrznej (w tym zarządzanie dokumentami), system zarządzania serwisem czy system raportowania sprzedaży.

Projekt uruchomienie systemu Argentum obejmuje konsulting biznesowy, projektowanie procesów biznesowych i wdrożenie narzędzi informatycznych wspomagających te procesy.

W oparciu o rozwiązanie Argentum Contact Desk zrealizowaliśmy m.in. systemy:

  • customer contact desk (organizacja kontaktów z klientami),
  • obsługi reklamacji,
  • obsługi zgłoszeń z obszarów administracji, obsługi infrastruktury,
  • raportowania realizacji planów sprzedażowych.

    dla podmiotów z branż usług oraz branży przemysłowej i telekomunikacyjnej.

  • Wspieramy procesy tam, gdzie wszystkie informacje muszą być w zasięgu ręki, gdzie potrzebna jest informacja o zleceniu, powiązanych dokumentach, historii działań, gdy trzeba nadzorować przebieg prac.

    Standardowe, przetestowane moduły, dostosowana konfiguracja - procesy różne, jak różne są organizacje.

    Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

    Pobierz materiał
    Najpopularniejsze
    Chmura obliczeniowa i usługi jej towarzyszące. Doradztwo, migracja, zarządzanie.
    Chmura obliczeniowa i usługi jej towarzyszące. Doradztwo, migracja, zarządzanie.
    Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
    Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
    Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
    Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
    Na drodze do cyberodporności
    Na drodze do cyberodporności