CRM w jasnych barwach

W przedsiębiorstwie, w którym oprócz sprzedaży produktu klientowi szczególnie ważne jest również świadczenie profesjonalnego nadzoru techniczno-inspektorskiego oraz opieki serwisowej, wszechstronny, ale bezawaryjny i prosty w obsłudze system zarządzania relacjami z klientem jest wręcz koniecznością.

Zapraszamy do zapoznania się z case study firmy Salesforce, Malchem oraz Cloudity.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Chmura obliczeniowa i usługi jej towarzyszące. Doradztwo, migracja, zarządzanie.
Chmura obliczeniowa i usługi jej towarzyszące. Doradztwo, migracja, zarządzanie.
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Na drodze do cyberodporności
Na drodze do cyberodporności