IT w polskich instytucjach publicznych: wydajność i elastyczność czy zapóźnienie technologiczne?

Uwarunkowania sektora publicznego istotnie różnią się od tych określających ramy działalności prywatnych inicjatyw biznesowych. Podmioty publiczne muszą przestrzegać zasad i procedur wynikających z Prawa zamówień publicznych oraz przykładać szczególną uwagę do bezpieczeństwa danych osobowych swoich klientów. Podlegają zmiennym wpływom politycznym, mają także utrudniony dostęp do kadr, a co za tym idzie, do wiedzy.

Redakcja Computerworld we współpracy z EMC i Fundacją IT Leader Club Polska postanowiła sprawdzić, w jaki sposób i w jakim zakresie urzędy i instytucje publiczne adaptują nowoczesne trendy technologiczne.

Jak ta specyfika przekłada się na pracę działów IT w jednostkach publicznych? Jak wpływa na wydajność ich procesów biznesowych i dobór rozwiązań technologicznych? Jakimi nowoczesnymi technologiami instytucje publiczne najchętniej wspierają swoją infrastrukturę IT? Dlaczego jedne rozwiązania są popularne, a inne wprost przeciwnie? Od czego zależy zainteresowanie danym rozwiązaniem decydentów IT sektora publicznego? Jakie tendencje udało się wychwycić? Czytając i analizując zawarte w opracowaniu materiały, będą Państwo mieli okazję poznać odpowiedzi na te pytania.

Zapraszamy do lektury!

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Chmura obliczeniowa i usługi jej towarzyszące. Doradztwo, migracja, zarządzanie.
Chmura obliczeniowa i usługi jej towarzyszące. Doradztwo, migracja, zarządzanie.
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Na drodze do cyberodporności
Na drodze do cyberodporności