Świat komunikacji zmienia się w niezwykle szybkim tempie. Dziś nasze kontakty ze znajomymi, przyjaciółmi i partnerami biznesowymi wyglądają zupełnie inaczej niż kilka lat temu. Powszechny dostęp do sieci, popularność smartfonów, komunikatorów i portali społecznościowych, przenikają nasze życie prywatne, zmieniają podejście do komunikacji biznesowej i wpływają na sposób obsługi klienta.
W tym niewielkim wydawnictwie pokusiliśmy się o podsumowanie dzisiejszego stanu rozwoju rynku contact center i sięgnęliśmy spojrzeniem w przyszłość. Z jakimi wyzwaniami muszą mierzyć się menadżerowie obsługi klienta dziś, a jakie staną przed nimi za kilka lat? Jakie technologie contact center, dziś dopiero testowane przez niektóre firmy, staną się w przyszłości powszechne?
Zapoznaj się z eksperckim raportem o rynku Contact Center.
Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!