Polskie wdrożenie Wirtualnego Contact Center na pięciu kontynentach. SAP Best Practices dla obsługi klienta.

Wdrożenia IT obejmujące zasięgiem Europę, Amerykę Północną, Afrykę, Australię i Azję wzbudzają największe zainteresowanie. Są one skomplikowane, spektakularne i rzadko spotykane. Tym chętniej o nich czytamy, jeżeli realizują je polskie firmy informatyczne. Spółka Comtrust zakończyła globalne wdrożenie systemu Contact Center SAP BCM i dzieli się doświadczeniami zdobytymi w projekcie międzynarodowej obsługi klienta w centrum usług wspólnym opartym o SAP.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Firmowe dane z jeszcze lepszym silnikiem przetwarzania
Firmowe dane z jeszcze lepszym silnikiem przetwarzania