Udane wdrożenie rozwiązań komunikacyjnych i wspierających współpracę wychodzi naprzeciw potrzebom firm średniej wielkości

Niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z rozwijającą się firmą średniej wielkości, kwitnącą korporacją międzynarodową, małym graczem lokalnym, czy też organizacją sytuującą się pomiędzy tymi kategoriami, sposób, w jaki komunikują się dziś pracownicy takiego przedsiębiorstwa różni się wybitnie od sposobu sprzed pięciu, czy nawet trzech lat. Dlaczego? Krótko mówiąc, wynika to z różnic w technologii i zwiększonych potrzeb biznesowych. Dzisiejsze urządzenia mobilne, serwisy wideo, fora, portale społecznościowe oraz wszechobecna informacja w połączeniu z rozproszoną, mobilną, biegłą technicznie bazą klientów stojącą w obliczu nieustannych wyzwań ekonomicznych wymagają bardziej strategicznego podejścia do komunikacji biznesowej.

Pobierz bezpłatne opracowanie Forrester Reaserch (po polsku) i dowiedz się więcej na temat współczesnej komunikacji biznesowej.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail