CEM, czyli sposób na dbanie o wyjątkowe wrażenie klienta

Dziś powszechnie używane są systemy CRM (Customer Relationship Management). Przy użyciu tego typu narzędzi coraz trudniejsze staje się jednak podnoszenie poziomu jakości obsługi. Nowym, innowacyjnym podejściem pozwalającym na poprawę relacji z klientami jest CEM (Customer Experience Management). Czego brakuje CRM? Ogólnego spojrzenia na jakość relacji, ich dynamikę oraz wpływ na otoczenie. Przede wszystkim jednak brak w nim informacji dotyczących odczuć klientów. Właśnie w tym tkwi siła rozwiązań CEM.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Firmowe dane z jeszcze lepszym silnikiem przetwarzania
Firmowe dane z jeszcze lepszym silnikiem przetwarzania