Projekt IT Help Desku w Grupie Allego

Przykładem wdrożenia systemu centrum obsługi klienta był projekt help desku zrealizowany dla Grupy Allegro Sp. z o.o. Projekt został zrealizowany dla blisko 50 agentów, z możliwością przyszłej rozbudowy. Swoim zakresem obejmował nie tylko typowe komponenty CC, takie jak kolejkę połączeń (IVR) czy aplikację agenta, ale również rzadko spotykaną funkcjonalność nagrywania rozmów szyfrowanych w obszarze CC.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Firmowe dane z jeszcze lepszym silnikiem przetwarzania
Firmowe dane z jeszcze lepszym silnikiem przetwarzania