Nowoczesny helpdesk w Onecie

W połowie dekady Onet.pl stanął w obliczu bardzo dynamicznego wzrostu popularności internetu w Polsce. Proces ten spowodował techniczne i organizacyjne problemy, objawiające się niezadowalającą firmę dostępnością portalu. W rezultacie, w 2005 r. zdecydowano o rozpoczęciu standaryzacji helpdesku i systemu obsługi awarii portalu. Za swe osiągnięcia w 2009 r. Departament IT Grupy Onet.pl został uhonorowany tytułem Lider Wsparcia, zorganizowanym przez Help Desk Institute.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Chmura obliczeniowa i usługi jej towarzyszące. Doradztwo, migracja, zarządzanie.
Chmura obliczeniowa i usługi jej towarzyszące. Doradztwo, migracja, zarządzanie.
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej