Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
zarządzanie relacjami z klientami
Temat: zarządzanie relacjami z klientami
IFS zwiększa kompetencje zarządzania relacjami
Najlepszy CRM małych i średnich firm
Czy systemy CRM przynoszą oczekiwane korzyści?
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Z analiz przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii wynika, że w dwóch na trzy przypadki oczekiwania względem rozwiązań wspierających zarządzanie relacjami z klientami przewyższają rzeczywiste rezultaty wdrożeń takich systemów. Tylko w 33 proc. firm wykorzystujących rozwiązania klasy CRM osiągnięte zostały realne korzyści wynikające z zastosowania tego typu systemów. Krytykowane są natomiast m.in. niska wydajność i nadmierna złożoność oprogramowania.
Oracle rozbudowuje oferowany w modelu usługowym system CRM
Piotr Waszczuk
Funkcje wprowadzone w oprogramowaniu Oracle CRM On Demand w wersji 19 rozszerzają m.in. możliwości wcześniejszej wersji systemu o nowe rozwiązania w zakresie komunikacji mobilnej, funkcje branżowe, interfejsy integracyjne oraz usprawnienia związane z przetwarzaniem w modelu cloud.
Wspólne wyciskanie
Bartłomiej Nieścierowicz
Integracja danych klienta to wspólne zadanie biznesu i IT. Najważniejsze dla powodzenia tego przedsięwzięcia jest zrozumienie biznesowego celu posiadania danych.
CRM się odradza
Szymon Augustyniak
Według nowej prognozy IDC, rynek usług CRM powinien odnotować umiarkowany wzrost na przestrzeni najbliższego 1,5 do 2 lat. Potem, do 2009 roku, zdaniem analityków wzrost ten powinien charakteryzować się szybszym tempem.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »