Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
zabawa
Temat: zabawa
Rozszerzona rzeczywistość Intela
Krzysztof Pielesiek
Choć od paru tygodni duża popularnością w sieci cieszy się "złamany" kontroler Kinect, to firma Intel pokazuje, że i bez tego urządzenia można wkroczyć w świat rozszerzonej rzeczywistości. Oto co stworzyli zatrudnieni przez nią specjaliści.
Trochę pracy, trochę zabawy
Jarosław Ochab
Z badań firmy analitycznej Radicati Group wynika, że blisko 25% wiadomości e-mail przesyłanych przez pracowników korporacyjnych ma charakter prywatny i nie jest związana z wykonywanymi przez nich obowiązkami. Z drugiej strony, analizy dowodzą, że znaczny odsetek zatrudnionych wykorzystuje często swoje prywatne konta pocztowe w celach służbowych.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »